سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: شکست مقابل پیکان برای ما مفید بود هر چند به خاطر هواداران از این شکست متأسف هستیم.
کد خبر: ۴۹۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 18 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "برانکو ایوانکوویچ" در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره بازی با پیکان گفت: بعد از مدتها این اولین شکست خانگی ما بود و اصلا انتظارش را نداشتیم. این شکست به هر حال برایمان مفید بود چون لیگ ماراتن است و نتایج باز هم خواهد بود. به خاطر هواداران متاسفم ولی این امتیاز را یک جا جبران می کنیم.

وی افزود: در این مسابقه شکست خوردیم چون آنطور که باید بازی می کردیم یعنی به روش بازی حریف جواب ندادیم. بیش از حد توپهای بلند ارسال کردیم و حرکات انفرادی داشتیم. خیلی کم و کند بازی را عوض می کردیم. بیش از اندازه به پیکان زمان و فضا برای کار کردن دادیم. طبیعی است این موارد پیش می آید. انتظار هست که در خیلی از بازی ها این صحنه ها ایجاد شود. ما ۵ امتیاز  مقابل حریفانی از دست دادیم که نباید این اتفاق رخ می دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به جز یک مسابقه پرسپولیس در سایر مسابقاتی که عقب افتاده، پیروز نبوده است، گفت: منظورتان کدام مسابقات است.

بعد از توضیح خبرنگاران، برانکو ادامه داد: باید اعتراف کنم از این موضوع بی خبرم و آنرا دنبال نکرده ام. فقط می دانم خیلی از نتایجی که عقب بوده ایم را برگردانده ایم. اصلا به این موضوع فکر نکرده ام. فقط به این فکر کرده ام که تیمم را آماده کنم. چیزی که در بازی با پیکان کم داشتیم آرامش و صبوری بود.

وی درباره اینکه بازیکنانش بعد از عقب افتادن از حریف هیجانی و احساسی می شوند، تصریح کرد: بله این یکی از مشکلات ماست. هیجان و انگیزه صرف در بین خیلی از بازیکنان ایرانی هست. آنها می خواهند عجولانه نتیجه را برگردانند به جای آنکه صبور باشند و نتیجه را برگردانند. هیجان صرف جوابگو نیست. باید در کل ۴۵ دقیقه صبور باشیم و تمرکز داشته باشیم. نمی توانیم انتظار داشته باشیم در یک نیمه ۱۰ فرصت گل داشته باشیم. از ۴ موقعیتی هم که به دست آوردیم استفاده نکردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار