توسط احمدی بافنده صورت گرفت؛
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، ورودی جنوب غربی ایستگاه متروی میدان ولیعصر (عج) را افتتاح کرد.
کد خبر: ۴۹۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 18 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمد احمدی بافنده" با بیان اینکه ورودی جنوب غربی یکی از پرترددترین ورودی‌های این ایستگاه خواهد بود، گفت: به دلیل نزدیکی این ورودی به بلوار کشاورز و همین طور مجاورت با ایستگاه BRT تجریش ــ راه‌آهن، پیش‌بینی می‌کنیم که مسافران از این ورودی بیش از سایر ورودی‌های استفاده کنند.

وی ادامه داد: دلیل اینکه ورودی جنوب غربی نسبت به سایر ورودی‌ها با تأخیر ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت این بود که باید عملیات عمرانی ساخت محوطه میدان ولیعصر(عج) به اتمام می‌رسید تا فضای مورد نیاز برای ساخت این ورودی در اختیار شرکت هولدینگ قرار بگیرد.

احمدی بافنده با قدردانی از زحمات شرکت هلدینگ در ساخت سریع این سازه، افزود: با افتتاح خط 6 مترو تهران ایستگاه میدان ولیعصر(عج) تبدیل به یک ایستگاه تقاطعی می‌شود که روزانه پذیرای حجم بالایی از مسافران است به همین خاطر نیاز بود تا هر چه سریع‌تر ورودی‌های این ایستگاه تکمیل شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، احمدی بافنده بیان کرد: در حال حاضر 27 دستگاه پله برقی در ورودی‌های ایستگاه میدان ولیعصر(عج) فعال هستند.


افتتاح ورودی جنوب غربی ایستگاه متروی میدان ولیعصر(عج)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار