کد خبر: ۴۹۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 18 September 2017
خواننده پاپ و پُر طرفدار کشورمان در خصوص آثار ضعیفی که توسط خوانندگان جوان به بازار عرضه می شود، گفت: جوانان جامعه، بی انگیزه شده اند و همین باعث شده که آنان به سمت موسیقی ای که در حال حاضر توسط خوانندگان جوانی که تازه پا به این عرصه گذاشته اند اجرا می شود؛ گرایش پیدا کنند.

"فریدون آسرایی" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در خصوص آهنگ جدیدش، اظهار داشت: برای یک برنامه تلویزیونی یک آهنگ ساخته ام که هم اکنون در حال ضبط آن هستم.

وی افزود: این آهنگ، کاری غمگین است و تا آخر شهریور پخش خواهد شد.

آسرایی تصریح کرد: مضنون این آهنگ، اجتماعی است و در وصف مادران سرپرست خانواده سروده و اجرا شده است.

این خواننده خوش صدای کشورمان در خصوص برگزاری کنسرت در تهران، گفت: بعد از ماه محرم و صفر در تهران کنسرت برگزار خواهم کرد.

آسرایی در خصوص آلبوم جدیدش و زمان به بازار آمدن آن، گفت: دارم بر روی آلبوم جدیدم کار می کنم و امیدوارم که مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

وی افزود: در تلاش هستم که تا اواخر سالجاری، این آلبوم را روانه بازار کنم و اگر تا آخر سال موفق به این کار نشدم؛ ابتدای سال آینده، آن را به بازار موسیقی عرضه خواهم کرد.

این خواننده پاپ و پُر طرفدار موسیقی، در خصوص ضعیف بودن کارهای موسیقیایی که توسط خواننده های جوان وارد بازار می شود، گفت: فضای ایجاد شده در جامعه، موجب پیدایش اینگونه از آثار موسیقیایی شده که متاسفانه از محتوا و کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

آسرایی تصریح کرد: جوانان جامعه، بی انگیزه شده اند و همین باعث شده که آنان به سمت موسیقی ای که در حال حاضر توسط خوانندگان جوانی که تازه پا به این عرصه گذاشته اند اجرا می شود؛ گرایش پیدا کنند.

وی در پایان بیان کرد: اعتیاد به مواد مخدر و نبود امکانات ورزشی مناسب، سلیقه و علاقمندی جوانان را به هنر و موسیقی  تغییر داده است. 

بی انگیزگی جوانان موجب گرایش آنان به سمت آثار موسیقیایی ضعیف/ اواخر سالجاری زمان عرضه آلبوم جدیدم



بی انگیزگی جوانان موجب گرایش آنان به سمت آثار موسیقیایی ضعیف/ اواخر سالجاری زمان عرضه آلبوم جدیدم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار