دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، گفت: مجمع عمومی سازمان ملل بهترین فرصت برای جلب حمایت‌های بین المللی و کمک به مردم مسلمان میانمار است که رییس جمهور باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشد.
کد خبر: ۴۹۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 16 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمدنبی حبیبی" با اشاره به در پیش بودن مجمع عمومی سازمان ملل و حضور رئیس جمهور در این مراسم، اظهار داشت: روحانی درباره بد عهدی آمریکا در برجام و مداخلات فراوانی که آنها در منطقه انجام می‌دهند و صلح منطقه را برای تامین منافع نامشروع خود بر هم می‌زنند صحبت کند.

وی افزود: رئیس جمهور مواضع خود را باید با زبان و روحیه انقلابی مطرح کند. روحیه انقلابی به این دلیل باید به کار گرفته شود که آمریکا روحیه تجاوزگری علیه اکثر کشورهای جهان بخصوص خاورمیانه و ایران دارد. با زبان لین صحبت کردن با آمریکا خلاف روحیه انقلابی‌گری است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان با اشاره به جنایت انجام شده علیه مسلمانان در میانمار، تصریح کرد: رئیس جمهور در اظهارات اخیر خود مواضع خوبی نسبت به این جنایات اتخاذ کرده است،‌ اما برای کمک به مردم مسلمان میانمار به حمایت‌های بین المللی نیاز است که ایران می‌تواند نقش مهمی در جلب این حمایت‌ها داشته باشد. مجمع عمومی سازمان ملل بهترین فرصت برای جلب حمایت‌های بین المللی و کمک به مردم مسلمان میانمار است که رئیس جمهور باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار