رئیس صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از ثبت نام235 واحد تولیدی از اول تیرماه سال جاری در سامانه بهین یاب، برای دریافت تسهیلات خبرداد.
کد خبر: ۴۹۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 16 September 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛یارالله نصیری روز شنبه در نشست اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار کرد:با توجه به اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید به رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی کشور، روند بررسی مشکلات این واحدها در استان شتاب بیشتری گرفته است.
 
وی گفت: یکی از سیاست های دولت یازدهم رفع مشکلات واحدهای تولیدی است و در این زمینه از همه ظرفیت ها برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی استقبال می کند. 
 
نصیری مشکل واحدهای تولید استان را در زمینه تمدید تسهیلات بانکی، بخشودگی جرائم، اخذ وام برای خرید مواد اولیه، تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش برشمرد و تاکید کرد: با رفع مشکلات واحدهای تولیدی و بهره برداری از ظرفیت کامل، دستیابی به رونق اقتصادی شتاب می گیرد و می توان شاهد رونق تولید و تثبیت اشتغال این واحدها بود. 
 
وی از ثبت نام 235 واحد تولیدی استان (179 کشاورزی و 56 طرح صنعتی) از اول تیرماه سال جاری و با آغاز مجدد ثبت نام در سامانه بهین یاب، برای دریافت تسهیلات خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 43 واحد تولیدی ایلام برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند که از این تعداد برای 32 واحد تولیدی اخذ تسهیلات لحاظ شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار