معاون دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از برگزاری سومین جشنواره "علم برای همه" با همکاری موزه علوم و فناوری در مورخ ۲۰ تا ۲۵ آبان سالجاری در تهران، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 13 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "ارشاد استعدادی" در این خصوص، اظهار داشت: موسسه علمی آینده‌سازان دو ماموریت اصلی دارد که به نوعی مکمل فرآیند آموزشی وزارت آموزش و پرورش بوده و حضور در عرصه‌های آموزشی و علمی به منظور خدمت به عموم دانش‌آموزان و اعضای انجمن‌های دانش‌آموزان در سراسر کشور را دنبال می‌کند.

وی افزود: این مجموعه ماموریت اقتصادی هم دارد که برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی انجام می‌شود چرا که اتحادیه از تنها مسیری که می‌تواند فعالیت‌های درآمدزایی انجام دهد از این مسیر بوده و نیاز است که در حوزه صنعت و فعالیت های علمی و آموزشی نیز پیشقدم باشیم.

مدیرعامل موسسه علمی آینده‌سازان گفت: بیش از 32 سال قدمت فعالیت داریم و بزرگ‌ترین مسابقات علمی توسط این موسسه در سطح کشور برگزار می‌شود و در حال حاضر در اکثریت مراکز استان‌ها نمایندگی فعال داریم و در سطح مقطع آموزشی ابتدایی و متوسطه اول و دم در حوزه ارزشیابی و ارزیابی فعالیت می‌کنیم.

معاون دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی تصریح کرد: در حوزه ایجاد اعتبار و اعتماد در بین خانواده‌ها و اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یک سری برنامه‌ها در قالب کارگاه‌ها و جلسات برگزار می‌شود که هدف از این جلسات برنامه‌ریزی و و روبه‌رویی صحیح والدین با فرزندان خود و کاهش استرس‌های ناشی از فضای کنکور است.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره علمی و تعامل و همکاری با موزه علم و فناوری را نیز داریم که در حال حاضر سومین جشنواره "علم برای همه" با همکاری موزه علوم و فناوری 20 تا 25 آبان در تهران برگزار می‌شود.

معاون دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی گفت: تا 25 مهر ماه مهلت ارسال آثار است و آثار برتر در برج میلاد به نمایش گذاشته می‌شود.

استعدادی تصریح کرد: در سال تحصیلی 95-96 در 22 استان کشور فعالیت داشتیم و یک میلیون و 900 هزار نفر در آزمون‌های این موسسه شرکت کردند و از مشاوران امین برای اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بهره‌مند می‌شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار