شاگردان برانکو ایوانکوویچ آماده دیدار برابر الاهلی عربستان در مرحله برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان هستند..
کد خبر: ۴۹۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 12 September 2017
به گزارش تابناک تهران، پرسپولیس بعد از تساوی در دیدار رفت، اکنون با انگیزه و روحیه‌ی بالا خود را مهیای جدال برگشت و عبور از حریف سعودی و جواز صعود می‌کنند.

با گزارش "ورزش سه"، لحظه به لحظه حواشی این دیدار خبرنگار ایلنا را در ابوظبی همراهی کنید.

16:40/ سیدجلال حسینی که وضعیتش برای حضور مقابل الاهلی هنوز نامشخص است، از هواداران به عنوان بزرگترین سرمایه تیمش نام برد و ابراز امیدواری کرد تا ثانیه آخر تلاش خواهند کرد تا به نتیجه برسند.

16:31/ قرار است بلیت فروشی در محل استادیوم و از ساعت 16 آغاز شود، این در حالی است که درب‌های استادیوم از ساعت 17:15 دقیقه باز خواهد شد.

16:30/ هواداران الاهلی عربستان با اطمینان از برد تیم خود صحبت می‌کنند و شکست 3 بر 0 پرسپولیس پیش بینی اصلی آنها را شکل می‌دهد.

16:20/ گزارش برنامه نود از اردوی پرسپولیس مورد توجه هواداران الاهلی قرار گرفته و آنها به ترس بازیکنان این تیم و خصوصا بیرانوند از عمر السومه اشاره می‌کنند.

16:00/ هواداران پرسپولیس با حضور در جلوی هتل میلینیوم به دنبال ملاقات با بازیکنان و عکس یادگاری با آنها هستند. این در حالی است که بخش عمده‌ای از هواداران با توجه به امکانات در نظر گرفته شده توسط باشگاه و کانون هواداران با چند دستگاه خودرو در مسیر حضور در استادیوم هستند.

15:43/ ساعات 16:30 در مرکز تجمعات هتل میلینیوم قرار است جلسه فنی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس برگزار شود و بازیکنان از ترکیب و شرایط فنی این بازی آگاه شوند.

15:20/ برانکو ایوانکوویچ برخلاف بازیکنان با حضور در لابی هتل میلینیوم به بحث پرداخت و آخرین شرایط تیم را مورد بررسی قرار داد.

15:00/ بازیکنان پرسپولیس بدون توجه به حواشی مربوط به این بازی، بعد از فرشینگ و صرف ناهار در اتاق های خود حاضر شدند و به استراحت می‌پردازند.

14:30/ نائب رییس فوتبال امارات نیز در خوش خدمتی دیگر امارات را کشور عربستانی‌ها دانست و برای الاهلی در جدال مقابل پرسپولیس تیمی از کشور خودشان نامید که باید شرایط صعودشان فراهم شود.

14:13/ باشگاه الجزیره حمایت خود را از الاهلی عربستان اعلام کرد و خواهان حضور هوادارانش برای تشویق و حمایت از نماینده عربستان شد.

13:56/ بازیکنان الاهلی طی پیام‌هایی در صفحات رسمی خود از هواداران خود درخواست حضور در استادیوم و حمایت همه جانبه برای نماینده ایران را دارند.

13:00/ هواداران الاهلی با توجه به شرایط مناسب حضورشان در استادیوم با فراغ بال در حال تهیه بلیت این بازی هستند. پیش بینی می‌شود حدود هزار هوادار پرسپولیسی نیز در استادیوم محمد بن زاید نیز حاضر باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار