علی انصاریان در گفتگو با تابناک تهران مطرح کرد؛
علی انصاریان
کد خبر: ۴۹۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 12 September 2017
بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص بازی امشب تیم پرسپولیس و الاهلی، گفت: پرسپولیس تیم یکدستی است و بازی امشب، جای ریسک نیست و امیدوارم که بازیکنان ما بهترین عملکرد را داشته باشند و طارمی قدر موقعیت ها را بداند تا بتوانیم به نیمه نهایی صعود کنیم.


"علی انصاریان" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران در پاسخ به این پرسش که سرمربی پرسپولیس در بازی امشب بازی را هجومی شروع می کند یا یک بازی منطقی را به نمایش خواهد گذاشت، اظهار داشت: مهم ترین موضوعی که در بازی امشب، بایستی به آن توجه داشت این است که بازیکنان تلاش کنند؛ گل دریافت نکنند.

وی افزود: به نظرم برانکو در بازی امشب، یک بازی منطقی را به نمایش خواهد گذاشت و چون ما در بازی رفت دو گل دریافت کرده ایم؛ بهتر است که بازی منطقی در دستور کار کادر فنی پرسپولیس قرار بگیرد و بازیکنان آن را در زمین به نمایش بگذارند و فرصت مناسب به بازیکنان الاهلی ندهند و امیدوارم روی ضد حملات بتوانیم دروازه تیم الاهلی را تهدید کنیم و به گل برسیم. 

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در ادامه گفت: تیم الاهلی یک تیم حرفه ای است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و بازیکنان پرسپولیس نباید به بازیکنان این تیم، فرصت بدهند که برای دروازه تیم ما مشکل ساز شوند.

برانکو بهترین ترکیب را به زمین خواهد فرستاد

انصاریان تصریح کرد: خودم در تیم ملی شاگرد برانکو بودم و ایشان مربی ای فهیم و باشعوری است و مطمئن هستم که برای بازی امشب بهترین ترکیب پرسپولیس را به زمین خواهد فرستاد.

وی تاکید کرد: بازی امشب بازی خیلی حساسی است و کوچکترین سهل و انگاری در این بازی، برای پرسپولیس گران تمام می شود و این تیم، تیم یکدستی است و امشب وقت اشتباه مرتکب شدن نیست. 

این بازیکن سابق تیم ملی در ادامه گفت: در بازی امشب، بایستی همه بازیکنان، خوب بازی کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند و بازی امشب جای اشتباه کردن نیست. در بازی امشب، بایستی طارمی قدر موقعیت ها را به خوبی بداند و موقعیت هایی که به دست می آورد را به آسانی از دست ندهد.

با صعود به نیمه نهایی به فکر قهرمانی در آسیا خواهیم بود 

انصاریان در پاسخ به این پرسش، اگر پرسپولیس در بازی امشب بتواند پیروز میدان باشد آیا می تواند به قهرمانی در آسیا امیدوار باشد؟ اظهار داشت: امیدوارم که پرسپولیس در بازی امشب، پیروز میدان باشد و بتواند جواز حضور در نیمه نهایی را بدست بیاورد.

وی افزود: در دوران گذشته، بازی با تیم های آسیای شرقی برای تیم های ما در رده باشگاهی، سخت بوده و ما در مقابل آنها به مشکل برخورد می کردیم.

این بازیکن اسبق تیم پرسپولیس تصریح کرد: سال 1389 در بازی هایی آسیایی و پس از  پیروزی در مقابل الهلال عربستان با تیمی از کره جنوبی برخورد کردیم و درصورتی که از این تیم با یک گل جلو بودیم نتوانستیم پیروز میدان شویم.

وی افزود: امیدوارم که پرسپولیس بتواند به جزء چهار تیم صعود کند و پس از آن می توان برای قهرمانی در آسیا صحبت کرد و برنامه ریزی در این خصوص داشت.
انصاریان تأکید کرد: تیم الاهلی تیم خوبی است و برای مدیران این باشگاه پول خرج کردن مهم نیست و امیدوارم که در بازی امشب، بهترین شب برای بازیکنان پرسپولیس باشد و از آنها عملکرد خوبی را ببینیم و شاهد صعود این تیم به نیمه نهایی باشیم.

انصاریان در پایان در پاسخ به این پرسش، آیا پرسپولیس خواهد توانست که امسال در بازهای لیگ برتر به مقام قهرمانی برسد؟ گفت: خیلی زود است که در این خصوص، نظر داده شود و هنوز پنج هفته است که بازی ها شروع شده و در هفته های آینده می توان بیشتر در این خصوص حرف زد.

وی بیان کرد: امیدوارم که امشب شاهد بازی خوبی از تیم پرسپولیس باشیم و با صعود این تیم به نیمه نهایی، دل هوادران این تیم و دوست داران فوتبال شاد شود.


                                                              
         

بازی با الاهلی جای ریسک نیست/ طارمی فرصت سوزی نکند         

 بازی با الاهلی جای ریسک نیست/ طارمی فرصت سوزی نکند                                                          
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار