رییس شورای سردبیری روزنامه سینما از انتشار دور جدید این روزنامه، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 12 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "خسرو نقیبی" با اعلام  انتشار مجدد روزنامه سینما، گفت: بیش از یک سال از انتشار آخرین شماره روزنامه سینما در سال گذشته می‌گذرد و امروز بعد از یک سال و چند ماه فاصله؛ شماره جدید از دور جدید روزنامه سینما به مدیر مسئولی فریدون جیرانی منتشر شد.

وی افزود: امتیاز روزنامه به یک شرکت تازه منتقل شده است که نگاه خوبی به حوزه فرهنگ دارد و به روزنامه به عنوان یک بنگاه صرفا اقتصادی و سودده توجه نمی‌کند بلکه به عنوان یک بازوی اجرایی در کنار سایر فعالیت‌های که در سینما انجام می‌دهند، نگاه می‌کند.

نقیبی اظهار داشت: علی مسعودی‌نیا دبیر تحریریه است و حمید پنداشته مدیر اجرایی است. هسته مرکزی و اصلی روزنامه سینما همان افراد سابق هستند البته از نیروهای حرفه‌ای، جوان و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تازه نفس استفاده کرده‌ایم.

وی با اشاره به روش روزنامه سینما در دور جدید گفت: برخلاف دور قبلی انتشار روزنامه که به مطالب  تحلیلی اختصاص داشت، در دور جدید تلاش کردیم بیشتر به خبر و اطلاع‌رسانی درباره سینمای ایران و جهان توجه کنیم.

نقیبی در پایان بیان کرد: توجه به اینترنت و فضای مجازی و فعالیت در اینترنت در دور جدیدی انتشارروزنامه کاملا مورد توجه است. قطع روزنامه پالتویی است و تغییری در لوگوی روزنامه صورت نگرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار