مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وجود جریانات خنک شمالی در نوار شمالی کشور، گفت: طی ۲۴ ساعت آینده پنج استان کشور با بارش باران و وزش باد موقتی مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 11 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "احد وظیفه" درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور، اظهار داشت: جریانات خنک شمالی که از روز جمعه وارد کشور شده همچنان به فعالیت در نوار شمالی و سایر نقاط کشور ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز (دوشنبه) استان های حاشیه دریای خزر به‌ویژه گیلان و مازندران با افزایش ابر، کاهش دما، وزش باد موقتی و بارش باران مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، تصریح کرد:‌ بارش ها و وزش باد موقتی در روز سه‌شنبه نیز استانهای گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی را در بر می‌گیرد.

به گفته وی، از عصر روز سه‌شنبه بارش ها در استان مازندران کاهش می‌یابد و رگبار باران فقط در خراسان شمالی و خراسان رضوی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه استان های واقع در شرق و جنوب شرق کشور هم با افزایش ابر و وزش باد مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی سه روز آینده وزش باد شدید به‌ویژه در اوایل صبح همراه با گرد و خاک در منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه، شهرکرد با هفت درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 45 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 35 درجه بالای صفر رسید که روند کاهش یک درجه‌ای آن در 24 ساعت آینده رخ می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار