مدیر‌عامل صندوق اعتباری هنر، گفت: براساس امضای تفاهم‌نامه صندوق اعتباری هنر با شرکت سرمایه‌گذاری سفر کارت ملی، خدمات ارائه تورهای ارزان برای اعضای صندوق اعتباری هنر فراهم شده است.
کد خبر: ۴۹۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 11 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "سید حسین سیدزاده" با اشاره بر اینکه این تفاهم‌نامه به منظور تحقق اهداف دولت در راستای توسعه صنعت گردشگری و با عنایت به سیاست های گردشگری برای گسترش و تعمیم فرهنگ گردشگری با قیمت مناسب و نیز استفاده بهینه از ظرفیت های مراکز اقامتی و پذیرایی کشور منعقد شده است، اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه خدمات اقامتی و پذیرایی در تمام ایام سال به اعضای صندوق اعتباری هنر ارائه خواهد شد.

وی افزود: بیش از 60 مرکز اقامتی ایرانگردی و جهانگردی در بهترین نقاط ایران، براساس توافق انجام شده با تخفیف بین 20 تا 50 درصد آماده پذیرایی در فصول مختلف سال از اعضاء صندوق هستند.

سیدزاده ایجاد زمینه‌ برای رفاه حال اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، ارائه خدمات رفاهی مناسب، افزایش نشاط، دیدار از جاذبه‌های طبیعی و اماکن تفریحی را انگیزه مهم این صندوق برای امضای این تفاهم‌نامه عنوان کرد و یادآور شد: طی هماهنگی های صورت گرفته بین شرکت سفرکارت ملی و صندوق اعتباری هنر، امکان بهره‌مندی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران عضو صندوق از خدمات اقامتی و پذیرایی فراهم شده است.

مدیر‌عامل صندوق اعتباری، گفت: بنابر این تفاهم نامه،  پذیرش افراد طبق لیست و مراجعه مهمانان با رویت مدارک شناسایی به منظور ارایه تمام خدمات سفرصورت می‌پذیرد.

به گفته سیدزاده، مدت اعتبار این توافقنامه از تاریخ 15/6/96 به مدت یک سال است و تمدید آن برای یک دوره بعدی در صورت توافق و رضایت طرفین امکانپذیر خواهد بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار