معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از توزیع ۲.۵ میلیارد بن در مدارس تهران، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 09 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "مجتبی عبدالهی" در جلسه هماهنگی استقبال از مهر شهرداری تهران با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد استقبال از مهر همزمان با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: مصوبه‌ای در سال ۸۹ تدوین شد که بر اساس آن شهرداری تهران تلاش کرد از مدارس شهر تهران حمایت کند. در این راستا، ۳۳ میلیارد تومان اعتبار که ۴۰ درصد آن عمرانی، ۲۰ درصد تجهیزی و ۴۰ درصد برنامه ریزی است، برای بهسازی و حمایت از مدارس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اقدامات ما شامل آسفالت، تعمیر سقف کلاس، تعمیر سرویس بهداشتی و... است. در بخش برنامه‌ای هم کلاس‌های آموزشی مختلف در مساجد و سراهای محلات برگزار می‌کنیم. درخصوص اوقات فراغت نیز از ۱۰ تیر تا ۱ شهریور در ۸۸ مدرسه۱۱ برنامه و سرفصل آموزشی و تفریحی را اجرا کرده‌ایم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پیگیری مستمر در خصوص فعالیت‌های عمرانی مدارس را از مهمترین برنامه‌های فعلی معاونت دانست و اظهار داشت: اجرای برنامه زنگ حسینی از مهمترین برنامه‌هایی است که روز اول مهر اجرا می‌شود. علاوه بر این، امسال نیز همچون سال‌های گذشته پیش از آغاز مهر نمایشگاه باز باران را با هدف کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت و تشویق به استفاده از محصولات ایرانی برگزار می‌کنیم.

عبدالهی با اشاره به توزیع دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون بن باز باران در مدارس تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را از ۳۰ فروشگاه شهروند تهیه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار