تابناک تهران گزارش می دهد؛
کد خبر: ۴۹۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 09 September 2017
این روزها بحث ژن برتر موضوعی داغ اصحاب رسانه و مردم جامعه است؛ این بار با نوعی از این ژن برتر برخورد کرده ایم که در نوع خود جالب بوده و جای بحث فراوان داد.

به گزارش تابناک تهران، اردوهای جهادی یادگار مرحوم "حمید دادگستر نیا" شجره ی طیبه ای است که همچنان ادامه دارد و روز به روز بر شاخه های آن افزوده می شود.

گروه های جهادی "امید فتح المبین"  و ده ها گروه دیگر سال هاست که فعالیت های عمرانی و فرهنگی خویش را در مناطق محروم شروع کرده اند.

به گزارش خبرنگار تابناک تهران ، این اردوهای جهادی در تمامی ایام سال در سراسر کشور برگزار می شوند.

هر ساله، دانش آموزان و دانشجویان زیادی جهت ساخت مدرسه، منزل و کارهای فرهنگی مختلف به شهرستان هایی چون شوش دانیال سفر می کنند.

از طرفی چند وقتی است؛ مسئله ژن برتر و سبک زندگی برخی آقازاده های سیاسی در فضای رسانه ای کشور مطرح شده است.

خبرنگار تابناک تهران این بار در حین گزارش از فعالیت های اردوهای جهادی با نوعی ژن برتر مواجه شده است که نه در هیأت مدیره شرکت و موسسات عضو است؛ بلکه در اردوهای جهادی پرسه می زند.

پسر وزیر آموزش و پرورش در مساجد مناطق محروم با گروه جهادی "فتح المبین" حرکت کرده است تا به مناسبت عید غدیرخم در مناطقی که تحت تاثیر تبلیغات وهابیت قرار گرفته اند سخنرانی کند.

وی که طلبه ای جوان است، از شاگردان مرحوم "دادگستر نیا"بوده که از دوران دبیرستان تاکنون با گروه های جهادی همراه و عضو جمعیت جهادی امید و فتح المبین است.

عکس های ذیل از کانال تلگرامی گروه امید در حالی منتشر شده است که کسی از وجود پسر وزیر آموزش و پرورش در این مناطق اطلاعی ندارد.

ژن برتری که از اردوهای جهادی سر در آورد!


ژن برتری که از اردوهای جهادی سر در آورد!


ژن برتری که از اردوهای جهادی سر در آورد!


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
چه عجب!!!!!!!!!!!!!!
چشم نخورن اهالی ژن برتر

حالا اگه رفت سوریه و عراق و... مدافع حرم شد و خودش را به کشتن داد، بیایید هوار هوار کنید آآآآآآآآآآآآآی یه ژن برتر پیدا شده رفت جنگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار