کاراته‌کای وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان پس از کسب چهار برد و یک باخت، برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان آلمان خواهد جنگید.
کد خبر: ۴۹۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴ 08 September 2017
به گزارش تابناک تهران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، لیگ جهانی کاراته وان آلمان از امروز (جمعه) با حضور هزار و 384 کاراته‌کا از 87 کشور در شهر لایپزیک آغاز شد که امیر مهدی‌زاده نماینده وزن 60- کیلوگرم کشورمان چهار برد به دست آورد و به نیمه نهایی راه یافت، اما در این مرحله مقابل بروس داگلاس نتیجه را واگذار کرد تا روز یکشنبه و در جدول بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به روی تاتامی برود.

‎مهدی‌زاده در نخستین گام به مصاف متیو پامپالونی از ایتالیا رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. پامپالونی مدال برنز امیدهای اروپا در سال 2015 را در پرونده‌اش دارد. مهدی‌زاده در دومین دیدار 2 بر یک ملک سلاما از مصر، دارنده طلای جوانان جهان در سال 2013 و یک طلا، یک نقره و یک برنز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان را از پیش رو برداشت.

صدرالدین سایماتوف سومین حریفی بود که مهدی‌زاده موفق شد 3 بر یک او را شکست دهد. سایماتوف با سه طلای کاراته وان پاریس، روتردام و دبی از سوی سایت فدراسیون جهانی به‌عنوان موفق‌ترین کاراته‌کای جهان در سال 2017 معرفی شده بود. نماینده وزن 60- کیلوگرم کشورمان در مرحله چهارم به مصاف آنجلو کرکنزو از ایتالیا دارنده برنز قهرمانی اروپا در سال 2017 و دو مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان رفت و پس از تساوی 2 - 2 در قانون سنشو (کسب اولین امتیاز) مهدی‌زاده برنده میدان شد.

مهدی‌زاده برای راهیابی به فینال برابر بروس داگلاس از برزیل، دارنده دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهان قرار گرفت و 4 بر صفر شکست خورد تا در جدول بازنده‌ها مبارزه کند. کاراته وان لایپزیک دومین حضور امیر مهدی‌زاده در لیگ جهانی 2017 محسوب می‌شود. او فروردین ماه در دبی امارات به‌ میدان رفت که پرونده‌اش با نشان برنز بسته شد. طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد برگزاری بازی‌ها پیکارهای رده‌بندی برای کسب مدال برنز و فینال روز یکشنبه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار