در حالی که رئیس کمیته روئینگ انتظار داشت فرزام و ملایی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشوند اما با نظر رئیس فدراسیون قایقرانی، هر دوی آنها راهی تایلند شدند.
کد خبر: ۴۹۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 07 September 2017

به گزارش تابناک : مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در شرایطی در تایلند در حال برگزاری است که به نظر می‌رسد با وجود عملکرد موفق نمایندگان کشورمان در این مسابقات، حاشیه‌های زیادی پیرامون فدراسیون قایقرانی و تیم ملی روئینگ در حال رخ دادن است.

یک منبع موثق در خصوص این حاشیه‌ها گفت: پس از این که افشین فرزام و نازنین ملایی بدون هماهنگی با جیوگانیک به تیم ملی روئینگ اضافه شدند محمد صادقی، رئیس کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی از سمتش استعفا داد. زیرا صادقی مخالف بازگشت فرزام و ملایی به تیم ملی روئینگ بانوان بود، زیرا هر دوی آنها از فعالیت زیر نظر جیوگانیک اجتناب کرده بودند و در حالی که صادقی انتظار داشت این دو به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشوند اما با نظر امینی، هم فرزام و هم ملایی راهی تایلند شدند.

با توجه به اتفاقات اخیر، باید دید با بازگشت کاروان ایران از مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا چه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. اتفاقاتی که می‌تواند استعفای جیوگانیگ از سرمربیگری تیم‌های ملی روئینگ را در پی داشته باشد.

شنیده می‌شود وحید مرادی، دبیر پیشین فدراسیون قایقرانی که به خاطر بازنشسته بودن از سمتش کناره گذاشته شد و قرار است عضو هیئت رئیسه این فدراسیون شود از حامیان فرزام به شمار می‌آید و بی‌میل نیست فرزام جای جیوگانیک را بگیرد.






منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار