مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با تاکید بر افزایش برنامه فرهنگی کاهش آسیب اجتماعی در استان، گفت: امسال مازندران استان موفق در کاهش پدیده طلاق در کشور شد.
کد خبر: ۴۹۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 06 September 2017

به گزارش تابناک : عیسی قاسمی طوسی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در چندین موضوع در جامعه مطرح است که مازندران توانست اقدامات موثری در زمینه کاهش برخی از این آسیب‌ها بردارد.

وی افزود: در بحث ساماندهی سواحل یکی از مشکلات دستگاه‌های اجرایی، نبود اعتبار و منابع بود که وزارت کشور منابعی را برای سواحل اختصاص داد تا اقدامات موثرتری در این زمینه صورت گیرد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به وجود سه مرکز جمع‌آوری متکدیان در ساری، آمل و تنکابن، بیان کرد: یک مرکز جدید دومنظوره در شهرستان بابل به عنوان گرمخانه و جمع‌آوری متکیان ایجاد و راه‌اندازی شد.

قاسمی طوسی تصریح کرد: در زمینه آسیب اجتماعی نظیر طلاق و مفاسد اخلاقی که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، مازندران جزو استان‌های موفق در کاهش این آسیب بود که تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش داشتیم.

وی با اشاره به تعطیلات پایان هفته، خاطرنشان کرد: کمیته‌های مرتبط مانند هلال احمر، نجات غریق و نیروی انتظامی در این ایام برای میزبانی از مسافران در آماده باش کامل به سر می‌برند.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در پایان با تاکید بر افزایش برنامه فرهنگی کاهش آسیب اجتماعی در استان، گفت: امسال مازندران استان موفق در کاهش پدیده طلاق در کشور شد.

 




منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار