حریرچی در گفتگو با تابناک تهران مطرح کرد؛
ایرج حریرچی
کد خبر: ۴۸۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 04 September 2017
قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در خصوص آمارهایی که در خصوص تعداد پزشکان عمومی بیکار در کشور، توسط رسانه ها مطرح می شود، گفت: این آمارهایی که در خصوص بیکاری پزشکان عمومی، مطرح می شود؛ صحت ندارد و این آمارها دارای منبع موثقی نیستند.
 
"ایرج حریرچی" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در پاسخ به این پرسش، مبنی بر اینکه در برخی از داروخانه های کشور، داروهای بهداشتی و آرایشی بصورت تقلبی عرضه می شود و مردم به دلیل اینکه به داروخانه ها اعتماد دارند از آنها به قیمت های گرانی خریداری می کنند و وازرت بهداشت و درمان برای مقابله با این داروخانه های متخلف چه برنامه های دارد، گفت: 
این که بگویم در داروخانه ها هیچ گونه اقلام بهداشتی و آرایشی ای بصورت تقلبی عرضه نمی شود؛ اشتباه است و این را می پذیرم که برخی داروخانه ها مرتکب انجام این چنین، تخلف هایی می شوند.
 
وی افزود: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته و نظارت ها بر عملکرد داروخانه ها بیشتر از گذشته خواهد شد و جلوی تخلفات آن ها گرفته خواهد شد.
 
با بیمارستان های متخلف برخورد خواهد شد
 
قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در پاسخ به این پرسش که برخی از بیمارستان های خصوصی امکانات و خدمات آنها در حد بیمارستان های درجه یک نیست ولی مبالغی که از بیماران، دریافت می کنند؛ مطابق با تعرفه های بیمارستان های خصوصی درجه یک است، اظهار داشت: ما در خصوص، بیمارستان ها را اعتبار بخشی جدید کرده ایم و آنها درجه بندی جدید خواهند شد و بیمارستان ها هم موظف هستند که بر طبق درجه بندی جدید تعرفه ارائه خدمات را از بیماران دریافت کنند.
 
حریرچی افزود: پس از اعلام درجه بندی جدید به بیمارستان ها، اگر موردی از آنها گزارش شود که تعرفه های بیشتری از بیماران گرفته اند با آنها برخورد خواهد شد.
 
سخنگوی وزارت بهداشت و درمان در پاسخ به این پرسش که گفته می شود تعداد 8000 هزار پزشک عمومی بیکار در کشور داریم، گفت: این آمارهایی که در برخی رسانه ها در خصوص تعداد پزشکان عمومی بیکار، منتشر می شود؛ صحت ندارد و عملأ دارای منبع موثقی نیستند. 
 

 

 


بیشتر بخوانید:

داروخانه شبانه روزی 29 فروردین

 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار