سرمربی سابق سرخپوشان پایتخت، گفت: هواداران پرسپولیس از من می‌خواهند که استقلال را شکست دهیم. اینکه هنوز هم به یاد من هستند؛ خیلی لذت بخش است و خوشحالم که سرمربی تیمشان را فراموش نکرده‌اند.
کد خبر: ۴۸۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 03 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "وینگو بگوویچ" در خصوص بازی این تیم در رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: برای من و گل‌گهر رقابت‌های لیگ یک به مراتب مهم‌تر از بازی حذفی مقابل استقلال است اما به این بازی هم نگاهی جدی داریم. قطعا شکست استقلال به تیم من شخصیت خواهد داد.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس از من می‌خواهند که استقلال را شکست دهیم. اینکه هنوز هم به یاد من هستند خیلی لذت بخش است و خوشحالم که سرمربی تیمشان را فراموش نکرده‌اند. به همین خاطر برای خوشحالی هواداران پرسپولیس می‌خواهم نتیجه خوبی مقابل استقلال بگیرم.

سرمربی سابق پرسپولیس و فعلی گل‌گهر سیرجان درباره اینکه گفته می‌شود وضعیت منصوریان در استقلال در دو بازی آینده برابر تیم وی و پارس جنوبی مشخص می‌شود، گفت: استقلال خوب نتیجه نگرفته اما در بازی با پدیده شانس‌های زیادی داشتند. من از مشکلات استقلال خبر ندارم اما بازی‌شان مقابل پدیده را دیدم. استقلال تیم خوبی است و شک ندارم که بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد؛ آنها بدشانس هستند.

وی ادامه داد: به نظر من استقلال در دفاع مشکل دارد. من دوست دارم همه بازی‌ها را ببرم. دو بار به عنوان مربی پاس در جام حذفی و لیگ پرسپولیس را بردم. حالا هم انگیزه دارم که استقلال را در سیرجان حذف کنم.

بگوویچ درباره شرایط گل گهر و اینکه آیا به لیگ برتر صعود خواهد کرد، تصریح کرد: سال گذشته با یک امتیاز کمتر به لیگ برتر صعود نکردیم. فوتبال فلسفه‌اش این‌طوری است. همه از گل‌گهر این انتظار را داریم که به هدفش در این فصل که صعود به لیگ برتر است، برسد. بازی‌های زیادی در لیگ یک پیش‌رو داریم. هنوز زود است به آخر فصل فکر کنیم. در لیگ یک تیم‌های خوب زیادی داریم و امتیازهای زیادی هم مانده است. من و شاگردانم بازی به بازی فکر می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار