سخنگوی شورای شهر تهران در نشست علنی امروز (یکشنبه 12 شهریورماه)، گفت: اعضاء شورای شهر در نظر دارند با استفاده از مشورت با معاونین شهرداری به بررسی برنامه پنج ساله سوم شهرداری بپردازند.
کد خبر: ۴۸۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 03 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "علی اعطا" با مروری بر موضوعات مورد بحث چهارمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: با توجه به نطق پیش از دستور جناب افشین حبیب زاده در رابطه با موضوع پلاسکو، شورای پنجم به پیگیری های خود در چهار چوب قوانین عمل خواهد کرد.

وی افزود: کمیسیون های شورای شهر تهران، ری، تجریش در برنامه ای طرح بازدید از تمام مناطق تهران را دارد.

وی تصریح کرد: روز سه شنبه ۱۴ شهریور ۹۶ شهردار تهران جهت ادا سوگند در صحن شورا حضور به عمل می آورد.

 سخنگوی شورای شهر تهران، بیان کرد:‌ نگاه شورای پنجم به رسانه های نگاهی دوستانه و همدلانه است. از این رو نباید اعتراضات اعضای شورا مبنی بر برخورد با عکاسان را بسیار بزرگ کرد.

 وی افزود: اصحاب رسانه، سال هاست که در شورای شهر حضور داشتند و رابطه شان با اعضای شورا بسیار صمیمی و دوستانه است.

 اعطا خاطر نشان کرد: بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر از مجتمع ورزشی آرارات منصوب به همشهریان ارامنه سر آغازی برای کمیسیون فرهنگی بود.

 سخنگوی شورای شهر بیان کرد: در کمیسیون عمران و حمل و نقل رویکرد به مدیریت تقاضای سفر است. از این رو امکان افزایش ۲ میلیون سفر به ۵ میلیون سفر در مترو تهران وجود دارد که این بحث در شورای شهر تهران مطرح خواهد شد.

وی افزود: کمیسیون عمران و حمل و نقل در روزهای اخیر از خطوط مترو به ویژه خط 7 بازدید کرده و مشکلات ایمنی آن بررسی کرده است.

 اعطا اظهار داشت: کمیسیون محیط زیست نیز در این روزها طرح جامع کاهش آلودگی هوا را در دستور کار دارد و هم اکنون  استفاده جدی از ظرفیت سمن های مرتبط با موضوعات بهداشت، ایمنی و مدیریت بحران در کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری  در دست برنامه ریزی است.

وی در پایان بیان کرد: اعضاء شورای شهر در نظر دارند با استفاده از مشورت با معاونین شهرداری به بررسی برنامه پنج ساله سوم شهرداری بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار