رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد تهران، گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در محله حسن‌آباد تهران دو نفر به بیمارستان منتقل و دو نفر دیگر پس از دستگیری به مقام قضائی معرفی شدند.
کد خبر: ۴۸۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 31 August 2017
به گزارش تابناک تهران، "سرگرد سیدجلال حسینی"  در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ساعت دو و ۵۹ دقیقه بامداد امروز نهم شهریورماه وقوع یک فقره درگیریی دسته‌جمعی در یکی از محلات منطقه حسن‌آباد به ماموران اعلام شد.

وی افزود: به محض حصول خبر تیمی از ماموران به محل اعزام شدند که در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد، دو تن از اعضای درگیری به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد و ما بقی افراد نیز از صحنه گریخته‌اند.

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد ادامه داد: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد افراد نزاع‌کننده دوباره قصد درگیری دارند که بلافاصله ماموران به محل تجمع اعزام و با هماهنگی مقام قضائی و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند و دو نفر از طرفین درگیری به نام‌های فرامرز و منصور را دستگیر کردند.

حسینی یادآور شد: در بازرسی از منزل متهمان یک قبضه اسلحه شکاری به همراه ۱۰ عدد فشنگ و دو قبضه شمشیر و دو قبضه قمه کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد با بیان اینکه متهمان به جرم برهم زدن نظم عمومی و ایراد خسارت عمدی به اموال دولتی و ضرب و شتم دستگیر و به کلانتری منتقل شدند، اظهار داشت: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار