مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران، گفت: با نقشی که شبکه‌های اجتماعی در زندگی بشری پیدا کرده است؛ هر شهروند تهرانی می تواند به وسیله تلفن همراه به یک سفیر فرهنگی تبدیل شود.
کد خبر: ۴۸۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 30 August 2017
به گزارش تابناک تهران، "رجبعلی خسروآبادی" اظهار داشت: کارگاه آموزشی عکاسی در معماری  با هدف توانمند سازی فعالین حوزه میراث فرهنگی در مستند نگاری و معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شهر تهران از 8 شهریور ماه تا 5 مهر (روز  جهانی جهانگردی ) به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

خسروآبادی گفت: جاذبه‌های فرهنگی تاریخی شهر هنگامی که از نگاه دوربین شهروندان مستند نگاری و معرفی می‌شود تاثیر گذاری بیشتری در جذب گردشگران و علاقه مندان خواهد داشت. با نقشی که شبکه‌های اجتماعی در زندگی بشری پیدا کرده است باید به سمت سویی رفت تا به وسیله تلفن همراه هر تهرانی را به یک سفیر فرهنگی تبدیل شود.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران گفت : کارگاه عکاسی در معماری به صورت رایگان به صورت عملی با مشارکت دفتر گردشگری منطقه 12 و مرکز علمی کاربردی واحد 12 برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به سایت Tehran.ichti.ir  مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار