بازیگر سرشناس سینما، تلویزیون و تئاتر در خصوص انتشار عکس های عروسی اش، گفت: مهم ترین دلیل انتشار عکس هایم این بود که به زن های اطرافم جسارت و جرأت بدم.
کد خبر: ۴۸۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 30 August 2017
به گزارش تابناک تهران، بهاره رهنما در خصوص انتشار عکس های عروسی اش، اظهار داشت: برای انتشار عکس‌هام مهم‌ترین دلیلم جرات و جسارت دادن به تمام زن‌های غمگین اطرافم بود، اونهایی که فکر می‌کنن زندگی با یک بار جدایی تموم شده و هیچ قصه تازه‌ای در راه نیست، حتی دوست داشتم دخترم بدونه یک زن همیشه باید با امید و عشق روزهاش رو دوباره بسازه و اینکه باید واقعی زندگی کرد، نه زندگی ماکت‌وار و دروغی که واقعیت و شوق توش نیست. پس برای شکستن این تابو که لباس سفید نمی‌تونه دوباره در تن یک زن دیده بشه، من بار دیگر لباس سفید پوشیدم!

 وی افزود: در مورد روبان آبی کمرم هم که خیلی ازم سوال شد، باید بگم این یک اعتقاد شخصی بود که رنگ عشق توی تم کفش و لباس و مراسمم باشه، چون به نظر من رنگ عشقه و رنگ آشنایی من و همسرم و رنگ محصولات... هم آبیه، انتخاب تاج عشق هم برای این بود که مهم‌ترین آیتم من برای شروع مجدد یک زندگی عشق بود، چنانچه خداوند عالم پایه‌های جهان رو روی عشق استوار کرده.

 رهنما بیان کرد: به هر حال ازدواج سنت پیغمبره و راه بسیار درستی برای ادامه روزهای پر از غم و شادی این عمر. توضیح دیگه‌ای هم ندارم جز این حدیث امام صادق(ع) که «به خدا قسم نمیرید، مگر قبل از مرگتان آنچه را که در مورد دیگران قضاوت می‌کنید، خود تجربه‌اش کنید.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار