مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛
مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران، گفت: طرح "مهرورزی" از عید قربان تا عید غدیر برای پایش سلامت پرستاران در نظر گرفته شده که در این طرح، خدماتی را ارائه خواهیم داد که در نهایت منجر به ارتقای سلامت گروه پرستاری می شود.
کد خبر: ۴۸۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 29 August 2017
به گزارش تابناک تهران، "علی داوودیان" امروز (سه‌شنبه 7 شهریور ماه) در مراسم امضای تفاهمنامه میان بنیاد بیماری‌های نادر و نظام پرستاری تهران، اظهار داشت: بنیاد بیماری‌های نادر در هر شرایطی به دنبال این است که یک خدمتی به جامعه عرضه کند از همین رو تفاهمنامه‌ای با نظام پرستاری ایران امضا کردیم که بر اساس آن در قالب طرح «مهرورزی» از عید قربان تا عید غدیر، سلامت پرستاران شهر تهران و شهرستان‌های تابعه پایش می‌شود.

وی با عنوان این مطلب که پرستاران تمام عمرشان در خدمت بیماران هستند، افزود: جامعه پرستاری به عنوان محصول زحمت جامعه پزشکی شناخته می‌شود، زیرا مراقبت‌ از بیماران بر عهده این گروه است.

داوودیان با بیان اینکه گرفتاری‌ها و مشکلات بیماران بر دوش پرستاران است، گفت: جایگاه پرستاری در کشور باید آنقدر رفیع و بالا باشد که دغدغه‌ای برای خدمت نداشته باشند.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران ادامه داد: طرح «مهرورزی» از عید قربان تا عید غدیر برای پایش سلامت پرستاران در نظر گرفته شده که در این طرح خدماتی را ارائه خواهیم داد که در نهایت منجر به ارتقای سلامت گروه پرستاری شود.

در ادامه دکتر زهرا ریاضی مسوول فنی کلینیک بنیاد بیماری‌های نادر، تصریح کرد: در این طرح که از عید قربان تا عید غدیر اجرا می‌شود، پرستاران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ بعدازظهر در تماس با این کلینیک، برای انجام ویزیت و کارهای تشخیصی نوبت بگیرند.

وی با اعلام اینکه هیچ محدودیتی در پذیرش و ویزیت پرستاران وجود ندارد، گفت: خدمات ویزیت به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

به گفته ریاضی، با توجه به طولانی شدن زمان ویزیت، این احتمال وجود دارد که در این ۱۰ روز کار نوبت‌دهی به پرستاران صورت بگیرد و روند ویزیت، معاینه و اقدامات بعدی در روزهای بعد انجام شود.

مسئول فنی کلینیک بنیاد بیماری‌های نادر، بیان کرد: در این طرح موضوع سنجش تراکم استخوان گروه پرستاری مورد بررسی قرار می‌گیرد، زیرا آنچه مسلم است کمبود ویتامین D از جمله معضلاتی است که جامعه پرستاری با آن مواجه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار