رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس پایتخت با شناسایی و دستگیری اعضای یک باند بین المللی قاچاق، موفق به کشف یک هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.
کد خبر: ۴۸۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 20 August 2017

سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح دستگیری موادفروشان تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: این باند 6 عضو داشت که مواد را از مرز و از عمق کویر وارد کشور کرده و به تهران انتقال می دادند. 
وی با اشاره به اینکه 5 عضو این باند شناسایی و دستگیر شدند اظهار کرد: یکی از اعضای اصلی این باند قاچاق موادمخدر به خارج از کشور متواری شده است که تلاش ها برای ردیابی و دستگیری وی ادامه دارد. 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهروندان برخورد با خرده فروشان موادمخدر است، تصریح کرد: در این رابطه طی چند روز گذشته و با کار اطلاعاتی انجام شده 200 خرده فروش موادمخدر در مناطق مختلف پایتخت دستگیر شدند. 
وی به برخورد با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی د نیز اشاره و اظهار کرد: 
درهمین ارتباط یک باند توزیع ماده مخدر گل نیز که به تازگی فعالیت خود را در تهران آغاز کرده بود، شناسایی و منهدم شد. 
سردار رحیمی گفت: 2 عضو اصلی این باند دستگیر و از آنها 2 قبضه سلاح(کلاشینکف و کلت) به همراه 25 کیلوگرم ماده مخدر گل نیز کشف و ضبط شد. 

* جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار پلیس پایتخت 
سردار رحیمی همچنین با اشاره به اینکه در بحث برخورد با معتادان متجاهر اقدامات بسیار خوبی در تهران انجام شده گفت: پلیس از تمامی امکانات خود برای جمع آوری معتادان متجاهر استفاده می کند. 
به گفته وی، پلیس در خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و مجموعه استانداری تهران و شورای تامین نیز توجه ویژه ای به موضوع جمع آوری، نگهدای و درمان معتادان متجاهر دارند. 
رییس پلیس تهران بزرگ گفت که درهمین ارتباط به زودی طرح های ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر در مناطق فرحزاد و هرندی اجرا می شود. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار