کد خبر: ۴۷۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ 18 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ به نقل از مارکا، نخستین بار یک بازیکن برزیلی در اسپانیا پس از گلزنی پیراهن خود را برابر هواداران به نمایش گذاشت.

دیدار رفت سوپر جام اسپانیا ۲۰۱۷ پر از تصاویر به یاد ماندنی است. به جز نتیجه بازی و قضاوت بحث‌برانگیز داور، تصویری در این بازی دیده شد که توجه همه مردم را به خود جلب کرد؛ خوشحالی پس از گل کریستیانو رونالدو.

مهاجم رئال مادرید پس از گلزنی پیراهن خود را به نمایش گذاشت. خیلی زود این تصویر، شبکه‌های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد و برخی‌ها آن را با خوشحالی پس از گل لیونل مسی در سانتیاگو برنابئو مقایسه کردند. مهاجم بارسلونا پس از گل سومش پیراهنش را برابر هواداران مادرید به نمایش گذاشته بود. طرفداران بارسا حرکت رونالدو را تقلید از مسی عنوان کردند و یک جنجال میان هواداران دو تیم به وجود آمد.

آیا رونالدو از خوشحالی گل مسی تقلید کرد یا مسی هم از بازیکنی که پیش از این چنین شادی گلی را به نمایش گذاشته بود تقلید کرده بود؟ در حقیقت این شادی پس از گل نه متعلق به مسی است و نه به رونالدو. یک بازیکن مشهور پیش از این برای نخستین بار چنین حرکتی را در اسپانیا انجام داد.

رونالدینیو، نخستین فرد در اسپانیا

رونالدینیو پیش از پیوستن به بارسلونا این حرکت را برابر هواداران پاری‌سن ژرمن انجام داد. مهاجم برزیلی پیراهن خود را به نمایش گذاشت. این اتفاق در سال ۲۰۰۲ و پس از دبل برابر مارسی رخ داد.

تکرار حرکت رونالدینیو پس از گل زیبا به میلان

رونالدینیو سه سال بعد با پیراهن بارسلونا خوشحالی گلش را تکرار کرد. شماره ۹ آبی‌اناری‌ها یکی از به یاد ماندنی‌ترین گل‌هایش را برابر میلان به ثمر رساند و هواداران را به وجد آورد. او پس از گل پیراهنش را به تماشاگران نشان داد.

هیچ یک از شادی‌های پس از گل مهاجم برزیلی حاشیه‌ساز نشد چون این گل‌ها با دیگر گل‌های به ثمر رسیده توسط رونالدو و مسی تفاوت داشت. رونالدینیو خوشحالی پس از گلش را برابر هوادارانش انجام داد.

مارسلو و تثبیت دسیما

تقریبا یک دهه بعد یعنی در سال ۲۰۱۴ مارسلو هموطن رونالدینیو این صحنه را تکرار کرد. مدافع برزیلی گل سوم مادرید برابر اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند و این این‌چنین خوشحالی کرد. این حرکت برای قرمز و سفیدپوشان خوشایند نبود اما این خوشحالی خیلی جنجال‌برانگیز نشد.

مسی شماره ۱۰ را در به برنابئو به نمایش گذاشت

پس از مارسلو نوبت به مسی رسید. خوشحالی پس از گل ستاره بارسلونا معنادار بود. او پس از به ثمر رساندن پانصدمین گلش با پیراهن بارسلونا، پیراهنش را برابر هواداران مادرید در برنابئو نشان داد. بارسلونا با این گل در لحظات پایانی توانست پیروز شود. تصویر مسی همه شبکه های اجتماعی و رسانه ها را تحت تاثیر قرار داد.

کریستیانو رونالدو جبران کرد

اکنون، پس از سوپر جام اسپانیا، خوشحالی پس از گل با نمایش پیراهن، به بحث اصلی هوادارن مادرید و بارسلونا تبدیل شده است. رونالدو حرکت مسی در برنابئو را در نوکمپ جبران کرد.
 
 
ایسنا  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار