مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: نقش دیار ۱۵ خرداد در انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است.
کد خبر: ۴۷۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 16 August 2017
حجت الاسلام نظری در بازدید از سپاه شهرستان ورامین، با اشاره به وظیفه خطیر روحانیت در جهت ادامه راه شهدا اظهار داشت: وظیفه و تکلیف در هر دوره ای ثابت است و اقتضای شرایط و زمان موجب تغییر در جنس تکلیف می شود.

وی افزود: باید در این خصوص شرایط را درک نموده و به اقتضای آن، نسبت به انجام وظایف اقدام نماییم و بدین وسیله عزّت و آبروی بدست آمده را قدر بدانیم و نسبت به صیانت و استمرار راه شهدا کوشا باشیم.

حجت الاسلام نظری در رابطه با گروه سیره پژوهشان شهدای روحانی شهرستان ورامین بیان داشت: الحمدالله گروه قوی و استواری در سطح شهرستان ورامین در زمینه سیره پژوهی دارید و پیشروی خوبی در جمع آوری مطالب و خاطرات شهدای روحانی داشته اید.

وی با اشاره به اینکه دشت ورامین شهدای زیادی را به انقلاب تقئیم کرده، اذعان کرد: نقش دیار ۱۵ خرداد در انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اتمام قریب الوقوع سیره پژوهی شهدای روحاین، گفت: شهرستان ورامین پتانسیل بالایی در چاپ کتاب شهدای روحانی خود را دارد و بیشترین شهید روحانی در استان تهران متعلق به مردم دیار ۱۵ خرداد دارد.

سرهنگ اصغری فرمانده سپاه ورامین نیز اظهار داشت: روحانیون در جبهه‌های جنگ در عرصه های گوناگون از فرماندهی لشکر تا صافکار، تک تیرانداز، فیلمبردار و غواص نقش داشته اند و این حضور و پیشتازی در مقام عمل بیشترین تاثیر را در گفتار روحانیت در دوران دفاع مقدس داشته است.

مسئول سپاه ورامین بقای جمهوری اسلامی ایران را به واسطه وجود شهادت و فرهنگ شهادت عنوان کرد و گفت: اگر فرهنگ شهادت نبود در دو دهه گذشته دشمنان و ابرقدرت‌های جهان جمهوری اسلامی را بلعیده بودند و این به خاطر ابهت و کاربرد فرهنگ شهادت است.

وی در مورد همکاری با گروه سیره پژوهان شهدای روحانی بیان داشت: سپاه در این کار از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و امکاناتی که این گروه سیره پژوهش لازم داشته باشند در اختیارشان قرار خواهیم داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار