مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: ۳۲ نقطه آلوده آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر کرمان شناسایی شد.
کد خبر: ۴۷۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 13 August 2017
زهرا موسی‌پور امروز در جلسه کارگروه تخصصی مبارزه با پدیده حاشیه‌نشینی و زمین‌خواری استان کرمان در سالن پیامبر اعظم‌(ص) استانداری کرمان اظهار‌داشت: اجرای طرح نجات در دو محله شهر کرمان دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از تعدادی کارگروه مختلف برای پیگیری امور‌ تشکیل شده است گفت: با پیگیری کارگروه آموزش، فرهنگ و هنر،  6  کانون فرهنگی هنری مساجد در حاشیه شهر کرمان راه‌اندازی شد و طرح‌ها و برنامه‌های خوبی داشته‌اند.

مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه بیش از 32 نقطه آلوده آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر کرمان شناسایی شد افزود: دو گرمخانه با مدیریت شهرداری کرمان ایجاد شد و در حال حاضر هزار و 330 نفر در این مراکز نگهداری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی بازارچه‌های محلی برای اشتغال زنان آسیب‌دیده و همچنین راه‌اندازی دو کتابخانه در پایگاه‌های بسیج در این مناطق از اقدامات انجام شده با اجرای طرح "‌نجات" است خاطر‌نشان کرد: حدود 200 نفر ساعت کلاس آموزشی مهارت‌های زندگی در حاشیه شهر کرمان برگزار شده است.

موسی‌پور با بیان اینکه 11 سازمان مردم‌نهاد در این مناطق فعالیت بسیار خوبی دارند گفت: در سال 95 11 گروه در قالب 7 رشته بالغ بر 200 ساعت آموزش دیده‌اند.

مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمان اظهار‌داشت: آموزش در سطوح مختلف و در رشته‌های مختلف به ساکنین این محله‌ها داده شده و آموزش‌ها نیز به صورت رایگان برگزار شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار