تابناک تهران - غلامرضا تاجگردون حبیب الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو را یکی از وزرای خوب و با سابقه عنوان کرد و افزود: بنده در سازمان برنامه و بودجه حضور داشتم آقای بیطرف وزیر نیرو بود و بسیاری از اقداماتی که هم اکنون در زیرساخت های برق دیده می شود از ساختارسازی های ایشان است.
کد خبر: ۴۷۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 12 August 2017
رییس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس که با خبرنگار خانه ملت گفتگو می کرد با اشاره به معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم به مجلس، گفت:
حبیب الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو یکی از وزرای خوب و با سابقه ای است که به مجلس معرفی شده است. زمانی که بنده در سازمان برنامه و بودجه حضور داشتم آقای بیطرف وزیر نیرو بود و بسیاری از اقداماتی که هم اکنون در زیرساخت های برق دیده می شود از ساختارسازی های آقای بیطرف بود.
تاجگردون با بیان اینکه آقای بیطرف از همان ابتدا به سدسازی های بی رویه و عدم مدیریت کلان در بخش آب توجه می کرد، ادامه داد: با توجه به کمبود شدید برق و تنش های آبی کار آقای بیطرف در این دوره در حوزه آب و برق بسیار سخت تر از گذشته است.
فراکسیون توارن یا زاگرس نشینان شامل حدود  نماینده از استان های استانهای آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و هرمزگان  است ریاست آن را غلامرضا تاج گردون برعهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار