فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: در چارچوب اجرای طرح پاک‌سازی مناطق حاشیه شهر و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر، معتادان کپرنشین در حاشیه شهرقدس جمع‌آوری شدند.
کد خبر: ۴۷۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 09 August 2017
شاپور فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرقدس، با اشاره به اجرای طرح پاک‌سازی مناطق حاشیه شهر و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر وجود چند کپر در خیابان سی متری شهدای جنوبی و تردد معتادان در این محل و مصرف مواد مخدر که سبب ناراحتی اهالی محل و آلودگی بصری شده بود، مأموران نیروی انتظامی با حضور در محل نسبت به جمع‌آوری کپرهای مذکور و از بین بردن پاتوق مصرف مواد مخدر اقدام کردند.

وی افزود: متأسفانه همواره حاشیه شهرهای محلی برای پناه گرفتن تجمع معتادان است، که بسیاری از آن‌ها نیز از اتباع بیگانه هستند که در همین راستا و در یک طرح ضربتی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، شهرداری و مقامات قضایی شهرستان عملیات جمع‌آوری و انتقال این معتادان صورت گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: از ابتدای امسال در چارچوب اجرای طرح پاک‌سازی مناطق حاشیه شهر و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر طرح‌های مختلف و مداومی با مرکزیت دادستانی و نیروی انتظامی انجام ‌شده است، که به ‌صورت هفتگی و ماهانه در سطح شهرستان در راستای تأمین امنیت و آسایش شهروندان اجرایی می‌شود.

فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون متکدیان خیابانی که چندی است مجدداً به خیابان‌های شهر قدس آمده‌اند عنوان کرد: تقاضای ما این است که شهروندان به ‌هیچ‌وجه به متکدیان کمک نکنند، و اگر قصد کمک دارند، کمک‌های خود را به کمیته امداد، سازمان‌های مردم‌نهاد و بهزیستی بدهند.

وی در پایان با بیان اینکه در زمینه معتادان متجاهر نیز دچار مشکلاتی شبیه متکدیان هستیم خاطرنشان کرد: آنچه در موضوع ساماندهی معتادان خیابانی و متجاهر مهّم است، اینکه ظرفیت مراکز نگهداری این افراد محدود است که امیدواریم با افزایش ظرفیت این مراکز بتوانیم تمام این معتادان را ساماندهی کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار