سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ورود کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس به تیراندازی کهریزک خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 08 August 2017
سیدحسین نقوی حسینی، در گفت و گو با خبرنگار با بیان این که در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حادثه تیراندازی روز گذشته کهریزک مورد بحث قرار گرفت، اظهار داشت: طبق گزارشات رسیده به ما متاسفانه 4 نفر از هموطنانمان در این حادثه کشته و تعدادی زخمی شده اند.

وی افزود: کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ماموریت پیدا کرد که به طور مستقیم و دقیق موضوع این حادثه را بررسی کرده و گزارش جامع آن را به کمیسیون ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی افزود: در جلسه آینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیته دفاعی مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، روز گذشته یک سرباز با اسلحه به سوی هم خدمتی های خود حمله ور شده و یک سرگرد و  ۲ سرباز  را با ضرب گلوله از پای درآورده و ۱۲ تن دیگر را نیز زخمی کرده است.

پس از این حادثه نیرو ها به سرعت وارد عمل شده و طی این درگیری سرباز مسلح را با شلیک گلوله هدف قرار دادند که وی بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار