رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قرچک از آغاز گشت های مشترک تعزیرات در این شهرستان خبر داد و افزود: با کم فروشی و تخلفات بهداشتی و صنفی برخورد شدید خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 08 August 2017
حامد امیری، در گفتگو با خبرنگار با بیان این که تمامی واحدهای صنفی و روسای اتحادیه های صنوف شهرستان قرچک در گشت مشترک تعزیرات این شهرستان بازرسی خواهند شد، اظهار داشت: در صورت مشاهده تخلف صنفی و بهداشتی، صنوف متخلف اعمال قانون خواهند شد.

وی افزود: این بازرسی های مشترک تعزیرات از تاریخ ۱۴ مرداد ۹۶ و با بازرسی از روسای اتحادیه ها آغاز شد و در اولین بازرسی که با حضور کارشناسان بهداشت و دامپزشکی و بازرسان صنعت و اتاق اصناف صورت گرفت، نانوایی متعلق به رییس اتحادیه نانوایی های شهرستان قرچک بازرسی شد که پرونده ای از حیث کم فروشی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای این واحد صنفی تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قرچک ارسال شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قرچک ضمن هشدار به واحدهای صنفی متخلف کم فروش نانوایی ها اضافه کرد: واحدهای صنفی  متخلف  نانوایی شهرستان قرچک آگاه باشند، که در صورت تکرار تخلفات بعدی و کم فروشی، به موجب حکم  تعزیرات به پرداخت جریمه و نصب پارچه تخلف و تعلیق پروانه کسب و تعطیلی واحد صنفی محکوم خواهند شد .

وی سپس با تاکید بر این که روسای اتحادیه بایستی از هر حیث چه صنفی و  چه تعزیراتی و چه بهداشتی الگوی مناسب برای واحدهای صنفی زیر مجموعه خود باشند، تاکید کرد: روسای اتحادیه ها نباید خود متخلف اصلی باشند، در ضمن واحد های صنفی نمونه بایستی تشویق و بنر بر سر درب واحد نصب و به مردم معرفی شوند و با واحدهای  صنفی متخلف برخورد قانونی شده و آن ها نیز به مردم معرفی شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار