شهردار دماوند:
شهردار دماوند گفت: رسانه نباید شخصی باشد بلکه وظیفه دارد تا آنچه که به مصلحت اجتماع است و برای جامعه سود دارد را به طور دقیق و بدون کم و کاستی بیان کند.
کد خبر: ۴۷۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 07 August 2017
آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان در آستانه روز خبرنگار با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، فرمانداری و نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه شب گذشته در برج شبلی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم عباس صفری ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: در مدت فعالیت بنده در شهرداری خبرنگاران تلاش‌های بسیار زیادی جهت آگاه کردن مردم در زمینه فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر داشتند.

وی با بیان اینکه حوزه رسانه و خبرنگاری از جایگاه بالایی برخوردار است عنوان کرد: در حال حاضر یک عرصه جهانی قوی در حوزه رسانه اتفاق افتاده است که رسانه به ویژه تلویزیون دیوار حائلی بین خانواده‌ها قرار داده است؛ در گذشته خانواده نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان داشت، اما امروزه رسانه نقش پررنگ‌تری ایفا می‌کند.

شهردار دماوند ادامه داد: یکی از موارد مهم در دنیای ارتباطات رشد و تقویت فرهنگی است که با آن روبه‌رو هستیم؛ امروز در هر منطقه‌ای حادثه ای که رخ دهد، افراد در کورترین نقطه دنیا از آن آگاه خواهند شد.

صفری با اشاره به سازمانی شدن رسانه تصریح کرد: امروزه یکی از مسائل مهمی که وارد حوزه رسانه شده است، سازمانی شدن این حوزه است که در واقع در کنار روابط عمومی سازمان‌ها قرار داده شده‌اند؛ به این ترتیب که روابط عمومی‌ها منبع و مسئول تهیه خبر و رسانه‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی اخبار را بر عهده دارند که همین موضوع باعث شده است تا آگاهی مردم از فعالیت‌های دستگاه‌ها بالاتر رود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم در حوزه رسانه بحث اخلاقی و اجتماعی رسانه‌ها است؛ در واقع رسانه نباید شخصی باشد بلکه وظیفه دارد تا آنچه که به مصلحت اجتماع است و برای جامعه سود دارد را به طور دقیق و بدون کم و کاستی بیان کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار