راه روستایی میدانک دوم تا پشندگان واقع در شهرستان فریدونشهر از توابع استان اصفهان بطول 48 کیلومتر و با کمک خیر راه ساز احداث خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 03 August 2017
به گزارش تابناک : آیین کلنگ زنی احداث راه روستایی در شهرستان فریدونشهر با حضور محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، اکبر ترکی نماینده مردم فریدن ، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی، حجت اله غلامی مدیر کل راه وشهرسازی و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.
حجت اله غلامی مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان ضمن ابراز خورسندی از همت و پشتکار خیر راه ساز جهت احداث این مسیر در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر گفت: با حضور خیرین راه ساز، راه برای ایجاد ارتباط بین 28 روستای واقع در این مسیر به صورت آسفالته احداث خواهد شد که این اقدام برای مردم ساکن در این منطقه به لحاظ کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر بسیار حائز اهمیت است.
مدیرکل راه وشهرسازی استان در ادامه اظهار داشت: این مسیر بطول 48 کیلومتر، راه ارتباطی بین میدانک دوم تا روستای پشندگان را ایجاد خواهد کرد که در طول آن 28 روستا به آن متصل خواهد شد.
وی بیان داشت: این مسیر با برآورد مبلغی بالغ بر 200 میلیارد ریال و با همت خیر راه ساز و با نظارت و تامین قیر رایگان از طرف راه وشهرسازی استان احداث می شود که امید است تا فرارسیدن فصل زمستان در این منطقه بتوان 15 کیلومتر آن را به بهره برداری برسد.




منبع : ایمنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار