اولین کنفرانس کارآفرینی با هدف بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و نقش دانشجویان و اساتید در توسعه کارآفرینی به همت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 01 August 2017
 این کنفرانس محلی برای تبادل نظرات و آرا و بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و توسعه نقش دانشجویان و اساتید در تحقق این مهم است. توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس است.
بهره گیری از ظرفیت و توان تشکل های دانشجویی جهت توسعه کارآفرینی، اهمیت ترویج و فرهنگ سازی در جهت توسعه کارآفرینی در دانشگاهها ، ابزارها و نهادهای حمایت از کسب وکارهای نوپای دانشجویی ،الزامات پایدارسازی کسب و کارهای دانش بنیان، خلاقیت، نوآوری و توسعه کار آفرینی از ویژگیهای بارز دانشگاه کارآفرین است.
گفتنی است نخستین كنفرانس كارآفريني با رویکرد الزامات دانشگاه كارآفرين  را در تاریخ 21 و 22 آذر ماه سالجاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

وب سایت: http://entconf.sharif.ir
021-66028963-5
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار