مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی گفت: شرایط ‏راه‌اندازی صنایع پایین دستی و کمک به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه پارس جنوبی انجام گرفته است.
کد خبر: ۴۷۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 01 August 2017
به گزارش خبرگزاری از عسلویه، مهدی یوسفی بعدازظهر امروز در بازدید از شرکت تولید کننده محصولات پلاستیکی در منطقه پارس جنوبی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صنایع پایین دستی در این منطقه صنعتی اظهار داشت: زنجیره صنایع بالادستی در پارس جنوبی در حال تکمیل شدن است از  این رو برنامه‌ریزی‌های گسترده برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی انجام شده است.

وی با تاکید بر جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه صنایع پایین دستی خاطر نشان کرد: با هدف تسهیل شرایط ‏راه‌اندازی صنایع پایین دستی و کمک به ایجاد اشتغال پایدار، زیرساخت‌های لازم برای تحقق این مهم انجام شده که امیداوریم در دولت دوازدهم شاهد افزایش چشمگیر تقاضاها و حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه صنایع پایین دستی در این منطقه باشیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با اشاره به نقش مهم توسعه صنایع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی در  افزایش تولید، صادرات و توسعه اشتغال تصریح کرد: بدون شک توسعه صنایع پایین دستی می‌تواند علاوه بر افزایش درآمدها در راستای تامین نیازهای جامعه نیز موثر واقع شود.

یوسفی تاکید کرد: شرایط ‏راه‌اندازی صنایع پایین دستی و کمک به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه پارس جنوبی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت اهتمام جم نیز در این بازدید با بیان اینکه این شرکت در سال 1383 و با هدف سرمایه گذاری دربخش صنایع تکمیلی پتروشیمی تاسیس شد افزود: نظر به رشد و توسعه چشمگیر صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی در عسلویه ،اقدام به احداث کارخانه پارس پلاستیک جم در زمینه تولید قطعات پلاستیکی به ویژه پالت و کیسه‌های چند لایه و نیز کارخانه پارس فرمالین جم برای تولید فرمالین و رزین اوره فرمالدئید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شده است.

وی با بیان اینکه کارخانه پارس پلاستیک جم با ظرفیت تولید سالانه 23 هزار تن کیسه و پالت در سال 1386  افتتاح شد افزود: کارخانه پارس فرمالین جم با ظرفیت تولید 40 هزار تن فرمالین و 25 هزار تن UFC در سال 1390 به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: شرکت اهتمام جم  در احداث کارخانجات و واحدهای تولیدی خود با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین خود و نیز بهره گیری از حداکثر توان تولید داخل، پیشرفته‌ترین فن­آوری و تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا را نیز به خدمت گرفته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار