رئيس امور قرآنی استان البرز از تعهد سهمیه ١٢ هزار و ۵۰۰ نفری در ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سال ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 31 July 2017
به گزارش تابناک : حجت‌‌الاسلام احمد اشرفی از تعهد سهمیه ١٢ هزار و ۵۰۰ نفری در ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سال ۹۶ خبر داد و اظهار کرد: این سهمیه در بین چهار شهرستان استان البرز تقسیم شده است.
وی در تشریح طرح تربیت حافظان قرآن کریم تصریح کرد: تربیت حافظان قرآن کریم عنوان طرحی است که بنابه منویات مقام معظم رهبری و از سوی سازمان اوقاف در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی گفت: سهم استان البرز در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم ١٢ هزار و ۵۰۰ نفر است که از این تعداد ٦ هزار نفر سهم شهرستان کرج است.
اشرفی با بیان اینکه قرآن آموزان می‌توانند برای ثبت نام در اجرای طرح تربیت حافظان قران کریم به نزدیک‌ترین اداره محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام کنند، افزود: ثبت نام این طرح از نیمه دوم تیر ماه آغاز شده و تاکنون بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند.
رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: بنابر دستور سرپرست سازمان مبنی بر مهلت ثبت نام که تا ۱۵ شهریور ماه اعلام شده، ان‌شاء‌الله به برنامه مصوب شده خواهیم رسید.
وی یادآور شد: طبق خواست و مطالبه مقام معظم رهبری با برنامه ریزی‌های انجام شده باید ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در ایران تربیت شوند.
وی رشد و تعالی جامعه و بیمه شدن در برابر هجمه‌های دشمنان را در گرو افزایش انس جامعه با قرآن و توجه و تعمق روزافزون به مفاهیم و معانی آیات قرآنی برشمرد.
اشرفی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح تربیت حافظان قرآن، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان البرز برای برگزاری کلاس‌ها فعال هستند.
وی بر ضرورت همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی برای اجرای هرچه بهتر طرح تاکید کرد و گفت: در حال حاضر هماهنگی و همکاری‌های خوبی با آموزش و پرورش استان برای اجرای طرح صورت گرفته است.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار