رییس هیات اتومبیل‌رانی شهرستان ورامین گفت: برای کسب افتخار در رقابت های اتومبیلرانی قهرمانی ورامین تلاش خواهیم کرد وآماده کسب مقام در مسابقات کشوری هستیم.
کد خبر: ۴۶۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 25 July 2017
علی اکبر مقیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمرینات آماده سازی هیات اتومبیل‌رانی شهرستان ورامین جهت شرکت در مسابقات کشوری همچنان ادامه دارد اظهار داشت: برای حضوری پرقدرت در رقابت با حریفان، تمرینات آماده سازی را هر روز پیگیری کرده تا بتوانیم افتخارات گذشته را دوباره کسب کنیم.

رییس هیات اتومبیل‌رانی افزود: تمرینات بعد از ظهرها و همه روزه در ترمینال ورامین واقع در کمربندی پیشوا - ورامین با جدیت برگزار می‌شود که باید از اداره ورزش و جوانان به جهت پیگیری های لازم و همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور تشکر کرد که شرایط را برای آماده سازی قهرمانان فراهم ساختند.

مقیمی مطرح کرد: رقابت های کشوری روز جمعه، مورخ ششم مرداد ماه سال جاری به میزبانی شهرستان گرگان برگزار خواهد شد و تیم اتومبیل‌رانی ورامین به نمایندگی از استان تهران در مسابقات کشوری حضور پیدا می‌کند و این امید وجود دارد که اعضا تیم هم چون گذشته با پیروزی باز گردند که در همین راستا برای کسب افتخار در رقابت های اتومبیلرانی قهرمانی ورامین تلاش خواهیم کرد وآماده کسب مقام در مسابقات کشوری هستیم.

وی ادامه داد: خبرهای خوبی به گوش میرسد، چرا که شنیده ها حکایت از ساخت مجموعه ای دارد که میتواند آینده رشته اتومبیل‌رانی را برای همیشه تضمین کند و شرایط مناسبی را برای  استعدادیابی در منطقه به وجود آورد و این امر با ساخت یک پیست استاندارد امکان پذیر خواهد بود که انشااله به این وسیله بتوانیم در سطوح مختلف بین المللی برای شهرستان افتخار کسب کنیم.

قهرمان اتومبیل‌رانی کشور در پایان گفت: امیدواریم پیگیری و زحمات مسئولین و متولیان ورزش ورامین هرچه زودتر به نتیجه برسد تا بتوانیم از نعمت داشتن یک مجموعه خوب بهره مند شویم.
منبع: مهر
برچسب ها: ورامین ، اتومبیلرانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار