با حکم مدیرکل زندان‌های استان تهران، ولیپور معاون قضایی و اجرای احکام مجتمع به عنوان سرپرست جدید مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ منصوب شد.
کد خبر: ۴۶۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 25 July 2017
طی حکمی از سوی مدیر کل زندان‌های استان تهران ولیپور معاون قضایی و اجرای احکام مجتمع به عنوان سرپرست جدید مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ منصوب شد.

محبی مدیر کل زندانهای استان تهران در جلسه‌ای با حضور مسئولین مجتمع که در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد با اشاره به اصل شایسته‌سالاری و تجربیات کاری در نظام انتخاب مدیران و واگذاری سمت‌های مدیریتی گفت: این تغییرات به منظور استفاده مطلوب وبهینه از ظرفیت نیروی انسانی موجود و بهره‌مندی از تخصص آنان و با هدف تسهیل و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان صورت گرفته است و مستلزم برنامه‌ریزی جدیدی می‌باشد

محبی با تقدیر از زحمات فتحی، مدیر سابق مجتمع ابراز امیدواری کرد تغییرات ایجاد شده در پیشبرد اهداف سازمان زندان‌ها مؤثر واقع شده و گام مهمی در ادامه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی باشد.

در سوابق و تجربیات مدیریتی سرپرست جدید مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ، کارشناس مسئول بازرسی اداره کل زندان‌های استان تهران، نماینده بازرسی اداره کل در زندان قصر، معاون اجرایی زندان ورامین، رئیس زندان باز استان تهران (اردوگاه فشافویه)، سرپرست اداره قضایی اداره کل زندانهای استان تهران و معاون قضایی و اجرای احکام مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ دیده می‌شود.
منبع: مهر
برچسب ها: تهران ، ندامتگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار