مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در آیین نامگذاری یک معبر در منطقه ۱۱ به نام شهید مدافع حرم علی آقا عبداللهی؛ از نامگذاری ۳ پل در بزرگراه ارتش به نام شهدا در روز چهارشنبه ۴مرداد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 25 July 2017
ساعتی پیش آیین نامگذاری یک معبر به نام شهید جاوید الاثر مدافع حرم "علی آقا عبداللهی" با حضور مجتبی شاکری عضو شورای رییس کمیسیون نامگذاری معابر شورای اسلامی شهر تهران، نصراله آبادیان شهردار منطقه۱۱، خانواده شهید و جمعی از شهروندان برگزار شد.

رییس کمیسیون نامگذاری معابر شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که ما نباید صرفا به افتخار کردن به  شهدای شهرمان قناعت کنیم؛ گفت: برای ارج نهادن به شهدا که در نگاه مکتبی، دینی و قرآنی ما بالاترین مقام را دارند؛ باید حضور عینی آن ها را در جای جای شهر تهران نشان دهیم.

شاکری افزود: در همین راستا نامگذاری معابر، میادین و بوستان ها به نام شهدا انجام می شود تا شهروندان بدانند؛ امنیت و اقتدار کشورمان از ایثارگری این افراد نشأت گرفته و وجود مدافعین حرم برایمان بسیار ارزشمند است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین خاطر نشان کرد: روز چهارشنبه ۴ مرداد ۳ پل در بزرگراه ارتش به نام شهدا نامگذاری می شود که یک پل به نام شهید مدافع حرم و پل دیگر به نام شهید نیروی قدس سپاه پاسداران وشهید نیروی دریایی رونمایی خواهند شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار