مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: سه هزار و ۷۵۰ نفر از خدمات بهزیستی در استان تهران بهره مند هستند.
کد خبر: ۴۶۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 24 July 2017
اصغر باقری در حاشیه افتتاح طرح های سازمان بهزیستی در غرب تهران که با حضور محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون بیش از ۳۷۵۰ نفر در سراسر استان تهران از خدمات سازمان بهزیستی بهره مند هستند.

وی سپس به ارائه توضیح در خصوص طرح های افتتاح شده پرداخت و اضافه کرد: ۲۳ طرح در سه حوزه توان بخشی، اجتماعی و پیشگیری ساخته و مورد بهربرداری قرار گرفته اند، که ۱۱ طرح در شهرستان شهریار و ۱۲ طرح دیگر متعلق به شهرستان های دیگر است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران مرکز شبانه روزی اورژانس اجتماعی، مرکز گروه همیار زنان با فعالیت در رشته های رایانه ای ، آرایش گری ، مواد غذایی ،صنایع دستی و قالیبافی و مرکز اقامت ، توانبخشی و بهبودی زنان را از مهمترین طرح های بهزیستی افتتاح شده دانست و گفت: با آغاز به کار این طرح ها،  ۲۴۷۲ مرکز با مشارکت شرکای اجتماعی در بخش خصوصی اداره می شود .

وی گفت: به همه ما ثابت شده است که بخش خصوصی هم از لحاظ کیفی و هم از جنبه کمی می‌تواند خدمات بهتر و مناسب‌تری در بسیاری از زمینه ها ارائه کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار