فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از انهدام یک کارگاه ساخت وتولید شیشه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 23 July 2017
سرهنگ قباد خنجری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: طی اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش عمده مواد مخدر و همچنین به دنبال طرح برخورد با قاچاقچیان و تولیدکنندگان مواد مخدر صنعتی، این موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی پاکدشت قرار گرفت.

خنجری افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی های لازم از چگونگی و صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

وی گفت: طی بازرسی های به عمل آمده ماموران با تشکیل تیم عملیاتی در اقدامی غافلگیر کننده، پس از محاصره محل فعالیت و مخفیگاه متهم موفق به انهدام یک کارگاه ساخت وتولید شیشه شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: از دیگر کشفیات این کارگاه مقدار ۴۵ گرم مواداولیه زرد رنگ، دوازده  لیتر اسید هیدروکلریک، ۳ لیتر محلول روان گردان، مقدار ۸۰ لیتر محلول زرد رنگ و سایر مواد لازم برای تولید شیشه را می‌توان نام برد.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به این که متهم  پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان همکاران نسبت به آن اقدامات لازم را انجام دهند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار