مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ورامین از تصویب اختصاص ایستگاه اتوبوس این شهر در پایانه «جوانمرد قصاب» توسط شورای حمل و نقل و ترافیک فرمانداری شهرستان ری خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 21 July 2017
 حسن خوانساریان در جمع خبرنگاران با تقدیر و تشکر از همراهی معاون امور فنی وعمرانی فرمانداری شهرستان ری اظهار داشت:بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان ری مقرر شد بعد از آماده سازی کامل پایانه جوانمرد قصاب ایستگاهی برای این مهم توسط معاونت منطقه ٢٠ شهرداری ری اختصاص داده شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ورامین با اشاره به سامان دهی مینی بوس ها در ضلع شرقی حرم تاکید کرد: یکی دیگر از مصوبات شورای ترافیک شهرستان ری ساماندهی مینی بوس های بخش تعاونی بوده که می بایست این مهم تا پایان مرداد ماه امسال انجام شود.

خوانساریان از هماهنگی با پلیس راهور منطقه ٢٠ خبرداد و گفت: مقرر شد تا با همکاری پلیس نسبت به آموزش بهره برداران در یک پروسه زمانی مشخص اقدام شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین در ادامه با اشاره به ایجاد ترافیک و عدم رعایت قانون در میادین شهرری بیان داشت: بنا به مصوبات شورای حمل و نقل و ترافیک فرمانداری ری از این پس نباید هیچگونه دپویی در خصوص تجمع مینی بوس و اتوبوس در میادین سه راه ورامین و معلم انجام شود و چنانچه رانندگان نسبت به انجام این مهم قصور نمایند و باعث ایجاد ترافیک شوند توسط پلیس راهور و بازرسی سازمان اعمال قانون می شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار