شهردار منطقه 21 با اشاره به جمعیت 186 هزار و 600 نفری منطقه 21 گفت: در حال حاضر بیش از 8 درصد از جمعیت شهر تهران در منطقه 21 سکونت دارند.
کد خبر: ۴۶۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 19 July 2017
جمال بافرانی در سیصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح مشکلات منطقه 21 گفت: بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال 1395 جمعیت منطقه 21، 186 هزار و 600 نفر برآورد شده است.

وی افزود: بیش از 8.7 درصد جمعیت شهر تهران در این منطقه ساکن هستند. لذا بدون تردید برای راحتی شهروندان برنامه ریزی‌های مدونی انجام شده و رفع نیازهای شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

بافرانی ادامه داد: منطقه 21 با استان البرز، شهرستان قدس و شهریار همجوار است به همین دلیل باید در راستای فراهم کردن شرایط مطلوب برای شهروندان این منطقه اقدامات اساسی انجام شود.

شهردار منطقه 21 با تاکید بر اینکه سرانه فضای سبز این منطقه 48 متر مربع است، گفت: معتقدم که این مقدار فضای سبز پاسخگوی نیاز شهروندان منطقه است. اگرچه ما با فضای سبز بیشتر مخالف نیستیم اما به دلیل بحران آب همین مقدار فضای سبز را برای منطقه کافی می‌دانیم.

وی تصریح کرد: بر اساس به دست آمده منطقه 21 بعد از انقلاب اسلامی ایران توسعه یافته و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. لذا ما آن را جزء مناطق ملی و فرامنطقه‌ای می‌دانیم.

بافرانی به ساخت و سازهای این منطقه اشاره کرد و افزود: شش تقاطع بزرگ از جمله تقاطع معروف به چهارراه ایران خودرو با کاربری فرامنطقه‌ای در سطح منطقه 21 اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت چهار راه ایران خودرو نسبت به 40 سال گذشته تغییر چشمگیری داشته است، تصریح کرد: وضعیت ترافیکی این محدوده به دلیل انجام پروژه‌های عمرانی در حال حاضر شرایط مطلوبی دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار