اردوی فرهنگی «آب و آیینه» از برنامه‌های جشنواره تابستانه، ویژه زوج‌های جوان که پنج سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد، در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 19 July 2017
طرح آب و آیینه از برنامه‌های ویژه جشنواره تابستانه با هدف ارتقای آگاهی‌ها، خواسته‌ها و توانمندی‌های زوج‌های جوان در راستای زندگی سالم و حیات اجتماعی مطلوب، از ۱۵ تیرماه آغاز شده و تا ۲۳ شهریورماه ادامه خواهد داشت.همچنین در قالب این ویژه‌برنامه روزهای پنجشنبه اردوهای یک‌روزه تفریحی-آموزشی در محیطی با نشاط همراه با کارگاه‌های آموزشی فشرده برای زوج‌هایی با پنج سال سابقه ازدواج برگزار می‌شود.

ارایه خدمات آموزشی به شهروندان از طریق آموزش‌های حضوری، غیر حضوری و مجازی، ایجاد توسعه و بهره‌وری لازم از طریق برنامه‌ریزی آموزشی، تدوین محتوا و تولید محصولات مرتبط، گسترش فرهنگ حلم، صبر و آرامش و مهربانی و ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون‌گرایی از اهداف دیگر طرح «آب و آیینه» است. این طرح با موضوعاتی چون فرزندآوری، فرزندپروری و تحکیم بنیاد خانواده در دو مرحله اجرا می‌شود. مرحله اول برگزاری دو کارگاه با موضوعات فرزندآوری و فرزندپروری است و مرحله دوم نیز استفاده از اقدامات و خدمات مشاوره‌ای در حوزه تحکیم خانواده با ۵۰ درصد تخفیف در مراکز سازمان فرهنگی هنری خواهد بود.

این طرح زیر نظر کارشناسانی چون دکتر محمدرضا شرقی جم، احمد برجعلی، علی‌اصغر اصغرنژاد، بهروز بی‌رشک، محمود گلزاری، سیما فردوسی، باقر ثنایی ذاکر، احمد به‌پژوه، حجت‌الاسلام دهنوی و فروغ نیلچی‌زاده برگزار می‌شود. همچنین برای ثبت نام در این طرح می‌توان به فرهنگ‌سراهای شهر تهران مراجعه کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار