مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره بدهی مترو به پیمانکاران، گفت: مترو به پیمانکاران بدهکار نیست اما بعضی از پیمانکاران مطالبات خود را دریافت کرده ولی پول را به کارگران پرداخت نکرده اند.
کد خبر: ۴۶۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 17 July 2017
هابیل درویش با اشاره به پرداخت مطالبات پیمانکاران مترو اظهارداشت: روالی در مترو وجود دارد که طبق آن پیمانکاران کار می کنند و ماهانه صورتحساب کارکرد خود را به مشاور پروژه ارائه می کنند و پس از تأیید، کارکرد آن ها توسط مترو پرداخت می شود.

مدیرعامل مترو تهران با بیان اینکه مترو به کسی بدهکار نیست، افزود: تقریبا به کسی بدهکار نیستیم. بعضی از پیمانکاران مطالبات خود را دریافت کرده اما پول را به کارگران پرداخت نکرده اند. علی رغم اینکه این موضوع به مترو مربوط نیست اما تا آنجا که از این موضوع مطلع شویم پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در برخی موارد متوجه نمی شویم که پیمانکار پول کارگران را پرداخت نکرده که این مسئله پیگیری می شود لذا هر کسی برای مترو کار کند حق و حقوق خود را دریافت می کند.

درویش همچنین درباره مطالبات پیمانکار خط ۳ متروی تهران نیز که دو هفته پیش توسط در صحن علنی شورای شهر تهران توسط اعضای کمیسیون عمران نسبت به آن تذکر داده شده بود گفت: تمامی مطالبات پیمانکار این پروژه پرداخت شده حال اینکه اگر کارکرد کارگران پرداخت نشده ما اطلاعی نداریم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار