فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری یک قاتل بعد از ۱۲ سال از وقوع جرم در استان های غربی کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 17 July 2017
سردار عبدالرضا ناظری، با بیان این که یک نزاع خانوادگی در روستای «بوالعرض» در سال ۸۲ سبب کشته شدن یکی از طرفین نزاع شد، اظهار داشت: پس از این ماجرا، برادر مقتول که جوان ۲۲ ساله ای بود، در پی گرفتن انتقام برادر خود برآمده و در سال ۸۴ در میدان امام حسین(ع) ورامین یک جوان حدودا ۲۲ ساله را به قتل رسانده و متواری شد.

وی اضافه کرد: فرد قاتل که جوانی مجرد بود، پس از ارتکاب جنایت به یکی از استان های غربی کشور گریخته و در آن جا ازدواج می کند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: این جوان قاتل پس از ازدواج بچه دار هم شده و به زندگی خود، بدون دادن تاوان قتلی که صورت داده بود ادامه می داد، اما نمی دانست که تحقیقات پلیسی برای یافتن وی و اجرای حکم قانون پایان پذیر نیست.

وی افزود: چندی پیش سرنخ هایی از حضور این قاتل به همراه همسر و ۳ فرزند در یکی از استان های غربی کشور به دست کارآگاهان ویژه جنایی پلیس رسید و سپس پس از تحقیقات دقیق تر، محل اختفاء قاتل پیدا شد و نیروهای انتظامی شرق استان تهران، با اخذ نیابت قضایی در عملیاتی پلیسی و حساب شده و قبل از اطلاع فرد قاتل، پلیس وی را دستگیر می کند و تحویل قانون می دهد.

ناظری گفت: قاتل که «ق. ش» نام دارد، اکنون ۳۴ سال داشته و ۱۲ سال از قتلی که مرتکب شده می گذرد، اما هرگز نتوانست از چنگال قانون بگریزد و با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، قانون هرگز در مورد افرادی که بخواهند به هر نحو نظم عمومی را بر هم زده و ایجاد نا امنی کنند کوتاه نخواهد آمد و این افراد بدانند، دیر یا زود توسط پلیس دستگیر شده و پای میز محاکمه حاضر خواهند شد.

وی همچنین به انجام اقدامات پلیس در ارتقاء سطح امنیت عمومی اشاره کرده و از کشف تعدادی از اسلحه غیر مجاز در ۴۸ ساعت گذشته در ورامین خبر داد و گفت: پلیس هرگونه اقدام غیر قانونی و غیرمجاز را بر نمی تابد و قطعا با متخلفین برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: افراد دارنده این اسلحه ها نیز، پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
منبع: مهر
برچسب ها: ورامین ، قاتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار