رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ضارب حادثه مترو شهرری از روحانیت کینه داشته است.
کد خبر: ۴۶۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 17 July 2017
سردار غلامحسین غریب‌پرور ساعتی قبل پس از عیادت از حجت‌الاسلام خلیل ذوالفقاری، روحانی آمر به معروف و نهی از منکر مجروح شده در حادثه مترو شهرری، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: متأسفانه شاهد ناهنجاری‌هایی در سطح جامعه هستیم، مردم نیز این اتفاقات را دوست ندارند، باید جلوی آن‌ها گرفته شود.

وی ادامه داد: بحث دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر مسئله‌ای است که باید به‌طورجدی موردتوجه همگان قرار بگیرد، روحانیت و لباس مقدس روحانیت نماد مقدسی بوده که همواره به‌عنوان خاری در چشم دشمنان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: شخصی که به حجت‌الاسلام ذوالفقاری حمله کرده، طبق گفته‌ها از لباس روحانیت کینه داشته، زیرا این روحانی مجروح عنوان کرد که هیچ گفت‌وگو و مکالمه‌ای بین ما صورت نگرفت که بخواهد دعوایی پیش بیاید.

از مردم و نیروی انتظامی تشکر می‌کنم

غریب‌پرور خاطرنشان کرد: روحانیت جایگاه خاصی دارد که ما باید شأن آن را رعایت کنیم، من از مردم هم تشکر می‌کنم که به کمک این روحانی رفتند و این بیانگر انزجار مردم ازاین‌گونه اقدامات اشرار است. از برادران عزیزم در نیروی انتظامی هم تشکر می‌کنم که خیلی مدبرانه و به‌موقع وارد عمل شدند.

امربه‌معروف شوخی‌بردار نیست

وی با تأکید بر اینکه یک دستگاه به‌تنهایی نمی‌تواند ازاین‌گونه اقدامات پیش‌گیری کند ادامه داد: امربه‌معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است. البته این وظیفه در دستگاه‌های حاکمیتی باید بیشتر به چشم بیاید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تصریح کرد: مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر شوخی‌بردار نیست و دستگاه‌های حاکمیتی باید با قاطعیت و جدیت بیشتری عمل کنند. دشمنان و ضدانقلاب دست‌به‌کار شده‌اند و اتفاقاتی در حال رخ دادن است که درشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیستند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: شهرری ، مترو شهرری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار