امام جمعه دماوند گفت: یکی از خدمات خوب بهزیستی، حمایت از زنان و کودکان بی‌سرپرست و ایجاد زمینه برای خودکفایی آنان است.
کد خبر: ۴۶۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 16 July 2017
پیش از ظهر امروز امام جمعه دماوند با همراهی برخی از مسؤولان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی از ادارات مربوطه در شهرستان دماوند بازدید کردند.
 
در این بازدید، مسؤولان شهرستان دماوند با اهدای گل از زحمات و تلاش‌های کارمندان ادارات بهزیستی و تأمین اجتماعی این شهرستان قدردانی کردند.
 
امام جمعه دماوند در حاشیه این دیدار، ضمن گرامیداشت ۲۵ تیرماه، روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار کرد: این روز و هفته را به کارمندان و تلاشگران فعال در این عرصه تبریک عرض می‌کنیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی‌، خدمات، تلاش‌ها و زحمات کارمندان بهزیستی و تأمین اجتماعی در حمایت از افراد ناتوان جسمی و روحی را قابل تقدیر دانست و افزود: یکی از خدمات خوب بهزیستی، حمایت از زنان و کودکان بی‌سرپرست و ایجاد زمینه برای خودکفایی آنان است.
 
وی تصریح کرد: این سازمان، رفع مشکلات اجتماعی طلاق و اعتیاد را در دستور کار خود دارد و همچنین از زحمات و خدمات سازمان تأمین اجتماعی، بیمه اجتماعی و کارمندان این اداره در دماوند قدردانی می‌کنیم.
 
امام جمعه دماوند را در این بازدیدها، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق تهران و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند همراهی کردند.
 
همچنین نمایشگاه اداره بهزیستی با غرفه‌های اورژانس اجتماعی، امور توسعه و پیشگیری، صنایع‌دستی معلولان و ... به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی مقابل اداره این شهرستان آغاز به کار کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار