معاون درمان وزارت بهداشت روند برگزاری هفتمین دوره از انتخابات سازمان نظام پزشکی را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۶۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 16 July 2017
دکتر محمد آقاجانی در حاشیه همایش کشوری انتخابات نظام پزشکی درباره روند این انتخابات توضیح داد و گفت: اعضای سازمان نظام پزشکی شامل پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، جامعه علوم آزمایشگاهی، ماماها و کارشناسان پروانه‌دار می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند. در مجموع 250 هزار نفر عضو این سازمان حق رای دارند و طبق آخرین آمار برگزاری انتخابات در 200 حوزه قطعی شده است.
 
وی ادامه داد: امکان شرکت در انتخابات به صورت الکترونیکی و حضوری از 8 صبح جمعه 30 تیرماه تا ساعت 20 فراهم شده است. در این دوره شاهد افزایش 9 درصدی تایید صلاحیت کاندیداها و رد صلاحیت کمتری نسبت به دوره‌های گذشته بوده‌ایم.
 
معاون درمان وزارت بهداشت درخصوص نحوه مشارکت دستیاران در انتخابات نظام پزشکی گفت: دستیاران می‌توانند در محل تحصیل خود یا جایی که قبلا فعالیت می‌کردند و پروانه مطب داشتند، در انتخابات شرکت کنند. همچنین کسانی که کد ملی خود را در سامانه الکترونیک به درستی وارد نکرده‌اند یا محل اشتغال خود را هنوز اصلاح نکرده‌اند، در روز رای‌گیری می‌توانند در حوزه انتخابیه با ارائه مدرک اشتغال و تایید آن از طرف مسوولان صندوق شرکت کنند.
 
آقاجانی تاکید کرد: شرکت در انتخابات فقط مربوط به اعضای سازمان نظام پزشکی در ایران است و برای امنیت آن نیز تمهیدات دقیقی اندیشیده شده است. محرمانه بودن آرا کاملا حفظ می‌شود و دستگاه‌های زیادی به ما کمک کرده‌اند تا انتخاباتی سالم و دقیق داشته باشیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار