مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه با همت بلند بدنه کارشناسی سختکوش سازمان توانسته‌ایم شرایط سازمان را متحول کنیم گفت: گرچه راه طولانی در پیش داریم اما باید تلاش و اهتمام بیشتری بکار ببندیم.
کد خبر: ۴۶۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 16 July 2017
محمدجواد کبیر در دیدار وزیر بهداشت با مدیران سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه حدود 17 اداره کل در ستاد مرکزی سازمان داریم گفت: 450 کارمند در این سازمان مشغول ارائه خدمت هستند.
 
وی افزود: خلائی در سازمان تحت عنوان نبود برنامه راهبردی داشتیم که در سال 93 برنامه استراتژیک را تهیه کردیم، این برنامه دارای 11 محور و استراتژی اساسی است که توسعه دانش بیمه‌ای، پوشش همگانی بیمه پایه، خرید راهبردی، بهبود مستمر کیفیت، بهبود تعامل با سیاست گذاران و توانمندسازی بیمه شدگان از جمله آنهاست.
 
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: 93 هدف عملکردی در قالب 11 محور اساسی تعیین کردیم و اکنون در هر استان شاخصه‌های لازم را مشخص کرده‌ایم.
 
کبیر با بیان اینکه با همت بلند بدنه کارشناسی سختکوش سازمان توانسته‌ایم شرایط سازمان را متحول کنیم گفت: گرچه راه طولانی در پیش داریم اما باید تلاش و اهتمام بیشتری بکار ببندیم.
 
به گزارش ایسنا، دکتر فیروزبخت، مدیرکل دفتر خرید راهبردی سازمان بیمه سلامت نیز در این دیدار اظهار کرد: حال خرید راهبردی خوب نیست و ضروریات و بسترهای لازم فراهم نشده است.
 
وی افزود: برای تدوین خدمات بسته سلامت هنوز متدلوژی های لازم را تدوین نکرده‌ایم. اینکه چه خدماتی و از چه کسانی خریداری شوند، خدمات را با چه قیمتی بخریم و پرداخت ها را در چه نظام پرداختی انجام دهیم؟ شفاف نیست و در این زمینه دچار مشکل هستیم.
 
فیروزبخت تاکید کرد: باید نظام پرداخت آینده‌نگر تدوین کنیم. قدرت رقابت با بخش خصوصی را نداریم و پرداخت دیرهنگام و تعرفه های پایین از علل آن است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار